Apple po e çon konkurrencën e ‘Big Tech’ rreth fushës në zhvillim të inteligjencës artificiale në nivele të reja me zbulimin e syzeve të reja të realitetit të shtuar. Prezantimi është bërë në kuadër të konferencës së zhvilluesve, e cila mbahet në selinë e gjigantit amerikan, në Kaliforni.
Apple planifikoi surpriza të ndryshme për klientët e saj dhe audiencën e konsumatorëve ndërkombëtarë, me produkte dhe përmirësime të rinovuara, por ‘kurora’ e eventit ishte prezantimi i syzeve AR/VR, me emrin Vision Pro.
Syzet e reja të realitetit do të intensifikojnë konkurrencën në industri duke e vendosur vetë Apple në vendin e shoferit. Në fund të fundit, do të jetë linja e parë e produkteve të reja që kompania sjell në treg që nga Apple Watch në 2014.
Pajisja është mbushur me kamera dhe me sensorë dhe duket si një palë syze për ski, por shumë më futuristike. Me këto syze, përdoruesi mund të “zhytet” në realitetin virtual dhe atë të agumentuar.
Pajisja është mjaft e shtrenjtë, 3,499 dollarë , pasi është shumë më i sofistikuar se çdo gjë tjetër në treg. Publikimi i tij, megjithatë, nuk do të fillojë nga ky vit, por përfundimisht nga fillimi i vitit 2024.
Megjithatë, pavarësisht rritjes së interesit për botën e realitetit virtual, Meta, e cila “hyri” së pari në industri duke investuar fonde të mëdha në të, ende nuk ka parë të japë frytet e investimit të saj. Në fakt, shitjet e kufjeve VR që ai ka nuk janë veçanërisht të larta, megjithëse ai beson se është vetëm çështje kohe zhvillimi dhe konsolidimi i pajisjeve të inteligjencës artificiale në publikun e gjerë.