IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result
  • Login
  • Register
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
IconStyle
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
Nuk ka rezultat
View All Result
IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result

E pabesueshme! Birra mund t’ju bëjë më të zgjuar!

10:41 11/11/2025
në Featured, Shendet, Stil jetese
Kohë leximi: 1 min
A A
0
E pabesueshme! Birra mund t’ju bëjë më të zgjuar!
Share on FacebookShare on Twitter

Një studim i vitit 2015 nga Universiteti i Granadas ka treguar se konsumimi i moderuar i birrës mund të ketë efekte pozitive në shëndetin e trurit. Sipas studimit, burra që pinë 1-2 gota birrë në ditë dhe gra që pinë një gotë në ditë mund të përfitojnë nga përmirësimi i qarkullimit të gjakut dhe reduktimi i inflamacionit në tru.

Sekreti qëndron tek polifenolët, komponime natyrale që gjenden edhe në verë të kuqe dhe çokollatë të errët. Këto substanca mund të ndihmojnë në rritjen e neuroneve të reja dhe të mbrojnë qelizat e trurit nga dëmtimi. Polifenolët gjenden më shumë në birrat e errëta, si stauti dhe porteri, duke i bërë ato opsione më të pasura për përfitime të mundshme kognitive.

Lexo edhe :

Tragjedi e tmerrshme në Brazil/ Harrojnë t’i lidhin litarin e sigurisë, 21-vjeçarja hidhet nga ura dhe bie 40 metra drejt vdekjes

Tragjedi e tmerrshme në Brazil/ Harrojnë t’i lidhin litarin e sigurisë, 21-vjeçarja hidhet nga ura dhe bie 40 metra drejt vdekjes

08:03 14/06/26
Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26

Ekspertët theksojnë se efektet pozitive vijnë vetëm nga konsumi i moderuar. Konsumi i tepërt i alkoolit është i dëmshëm dhe mund të sjellë probleme serioze shëndetësore, duke përfshirë dëmtim të trurit dhe sëmundje të zemrës.

Kjo zbulim sjell një perspektivë interesante mbi mënyrën se si pijet e njohura mund të ndikojnë në shëndetin mendor. Edhe pse nuk është një “përrallë magjike”, birra e moderuar mund të ketë një rol të vogël, por të dobishëm, në mirëqenien e trurit.

Ekspertët këshillojnë që konsumuesit të respektojnë kufijtë e moderimit dhe të kombinojnë pijet me një stil jetese të shëndetshëm, përfshirë ushqimin e balancuar dhe aktivitetin fizik.

Etiketa: birrekonsumshendettru

Kontribuo për lajmin, dërgo foto ose video në redaksi



Denoncime


Lajme Të lidhura

Studimi: 40% e rasteve të reja të kancerit në botë mund të parandalohen!
Featured

Studimi: 40% e rasteve të reja të kancerit në botë mund të parandalohen!

15:04 04/02/2026
A është çokollata e zezë vërtet e mirë për ju?
Featured

A është çokollata e zezë vërtet e mirë për ju?

11:49 19/01/2026
Sheqeri është kudo: ushqimet e përditshme që na mashtron trupi
Featured

Sheqeri është kudo: ushqimet e përditshme që na mashtron trupi

19:56 09/01/2026
Ushqimi i një dite më parë mund t’ju sëmurë, ja çfarë thonë ekspertët
Featured

Ushqimi i një dite më parë mund t’ju sëmurë, ja çfarë thonë ekspertët

23:24 06/01/2026
Pija detox që po shkëlqen: lëngu i selinos, realitet apo mit?
Featured

Pija detox që po shkëlqen: lëngu i selinos, realitet apo mit?

13:34 30/12/2025
Para

Zbulohen detaje të reja nga tragjedia në Maliq: viktima kishte jetuar në Itali dhe dyshohet se ishte në gjendje të dehur

A është fejuar Leonardo DiCaprio? Ja fotografitë që ngritën dyshime

Leonardo DiCaprio feston 51-vjetorin: një jetë pasioni dhe suksesi në ekran dhe përtej tij

Lorde e paaftë për performancë në Luksemburg: Çfarë e detyroi këngëtaren të anulojë koncertin?

Lorde e paaftë për performancë në Luksemburg: Çfarë e detyroi këngëtaren të anulojë koncertin?

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Mos humb asgjë! Merr i pari lajmet pikante dhe ofertat ekskluzive

Te fundit

Tragjedi e tmerrshme në Brazil/ Harrojnë t’i lidhin litarin e sigurisë, 21-vjeçarja hidhet nga ura dhe bie 40 metra drejt vdekjes

Tragjedi e tmerrshme në Brazil/ Harrojnë t’i lidhin litarin e sigurisë, 21-vjeçarja hidhet nga ura dhe bie 40 metra drejt vdekjes

08:03 14/06/26
Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/26
Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

08:17 09/06/26
Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

11:03 08/06/26
Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

23:17 07/06/26
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In