Nëse deri dje influencerat ishin zëri më i fuqishëm i rrjeteve sociale, sot po afrohet një moment i çuditshëm: epoka e tyre mund të përfundojë jo për shkak të mungesës së ndjekësve, por për shkak të inteligjencës artificiale. Teknologjia që deri pak kohë më parë dukej si një mjet ndihmues, po shndërrohet në zëvendësuesin e tyre më të frikshëm. Me një foto të vetme, një program mund të krijojë një video ku “influenceri” lëviz, flet, buzëqesh dhe komunikon me publikun, pa qenë as aty.
Në pak minuta, një imazh i gjeneruar nga AI mund të duket më i përsosur se çdo njeri real. Nuk lodhet, nuk ka kërkesa financiare, nuk bën pushime dhe nuk ka nevoja emocionale. Markat që dikur paguanin mijëra euro për një postim të sponsorizuar tani mund të krijojnë versionin e tyre të personalizuar të “influencerit ideal”: një figurë sintetike, e përsosur për çdo kulturë, gjuhë apo moshë target. Dhe këtu fillon revolucioni i heshtur që po trondit gjithë industrinë e influencimit.
Trupi dhe fytyra, që për vite kanë qenë kapitali kryesor i një influenceri, po bëhen prona publike të manipulueshme. Imazhi nuk është më i shenjtë, sepse mund të riprodhohet, përzihet dhe shitet pa leje. Çdo njeri me pak njohuri teknologjike mund të marrë një foto dhe të krijojë një “version të ri” të një personi, që duket aq real saqë edhe vetë ndjekësit mund të mos e dallojnë. Kur identiteti vizual humbet kontrollin, humbet edhe vlera ekonomike që e mbështet.
Në këtë lojë të re, ndikuesit nuk janë më të pazëvendësueshëm. AI po bëhet më i shpejtë, më i lirë dhe më bindës. Për markat, kjo është ëndrra e përkryer: asnjë rrezik skandali, asnjë krizë imazhi, asnjë negociatë kontratash. Por për mijëra njerëz që e kanë ndërtuar jetën dhe biznesin e tyre mbi vetë imazhin, kjo është një goditje ekzistenciale.
E ardhmja e këtij fenomeni është plot pasiguri. Çdo ditë po dalin mjete të reja që e bëjnë më të lehtë gjenerimin e videove, zërave dhe imazheve ultra-realiste. Debati sapo ka filluar, por askush nuk e di si mund të frenohet. Ligjet janë shumë prapa teknologjisë, rrjetet sociale nuk kanë mekanizma të qartë për verifikim dhe publiku po mësohet ngadalë me idenë që “asgjë nuk është më reale”. Influencerat, dikur burimi i autenticitetit dixhital, tani po bëhen viktimat e një realiteti të ri që nuk kërkon më njerëz për të qenë i besueshëm.
Kjo situatë po hap një epokë të re pasigurie, jo vetëm për ta, por për shumë profesione që varen nga imazhi, zëri apo prania online. Fotografët, aktorët, prezantuesit, madje edhe gazetarët, po e ndiejnë frymëmarrjen e ftohtë të një inteligjence që mund t’i zëvendësojë në çdo moment. Po shkojmë drejt një bote ku pak profesione do të mbeten të paprekshme, dhe as fama nuk të shpëton më.
Çfarë do mbetet e vërtetë në një realitet ku gjithçka mund të krijohet, imitohet dhe shitet? Influencerat ishin simboli i lidhjes midis njeriut dhe audiencës. Sot, ndoshta po bëhen shembulli i parë se si teknologjia mund të shkatërrojë pikërisht atë që e bëri internetin njerëzor.