“Të ndjerit mirë me veten është e njëjtë me të dukurit mirë”. Kjo është thënia mbi të cilën mbështeten interpretues të ndryshëm nga fusha e shëndetit dhe mirëqenies, si Jason Wachob, Amanda Chantal Bacon, Dr. Nigma Talibi dhe Neil Grimmer.
Ata thonë se nuk ka pasur kurrë një kohë më të mirë, se sa kjo e sotmja për kompanitë e modës, për të trokitur në sektorin e shëndetësisë dhe mirëqenies. Në raportin më të ri në industrinë globale të modës “The state of fashion 2017”, ekonomia transformuese përshkruhet si një segment i shpejtë në rritje, veçanërisht pasi konsumatorët zhvendosen nga blerja e produkteve, në drejtim të shpenzimit të parave të tyre për mirëqenie.
Të dukesh mirë është e rëndësishme, por të ndihesh mirë është bërë sot mënyra më e re e të ndjerit mirë dhe sa më mirë të ndihesh, aq më mirë do të dukesh. Kjo pikëpamje mbështetet edhe nga Dr. Nigma Talibit, një mjeke naturopatologe e cila i këshillon pacientët e saj se moda e re ka lidhje me shëndetin dhe mirëqenien: “Njerëzit duan përvoja, ata duan të ndjehen të transformuar, jo të vazhdojnë të blejnë sa më shumë gjëra”.
Fflur Roberts, analiste e mallrave luksoze në Euromonitor beson se, ndryshimi mund t’u atribuohet konsumatorëve të rinj, të cilët shohin më shumë vlerë në përvojat transformuese se sa të mirat materiale.
“Njerëzit kujdesen më shumë për atë që bëjnë, hanë dhe veshin, dhe kjo është bërë edhe një trend. Sot është një gjë shumë normale të shkosh në palestër dhe të kujdesesh për veten”, thotë ajo. “Duke parë aspektet luksoze të kësaj, mund të themi se kjo ka lidhje edhe me statusin që njerëzit duan të tregojnë dhe faktin që kujdesen për trupin e tyre”.
Po përse lidhja e njerëzve me luksin dhe markat origjinale reflekton tek ata? Dyqani online ChicRegime është një risi në Shqipëri dhe jo vetëm, që sjell vetëm marka origjinale nga më të njohurat në botë. Qëllimi i tij është që t’i bëjë blerësit të ndihen unikë falë produkteve origjinale që ofron. Në fund të fundit, njerëzit blejnë marka që i bëjnë ata të ndihen më mirë me veten e tyre.
Kjo është dhe filozofia e ChicRegime, që rrit besnikërinë e blerësve ndaj markave që ofrojnë një përvojë të lartë të cilësisë. Ofron një lidhje mes vetë-respektit dhe zgjedhjes së markës. Njerëzit blejnë një markë ushqimi ose pije për një festë sepse duan të ndjehen mikpritës. Ata dhurojë për një organizatë të caktuar, apo bëjnë një dhuratë speciale të një marke origjinale sepse duan të ndjehen altruistë dhe të vlerësuar.
Lidhjet me markat bazohen në emocione. Besnikëria ndaj një marke mund të pasqyrojë një ndjenjë përkatësie, për shembull: “Unë jam pjesë e një grupi që beson në këtë markë”. Kush nuk ka takuar dikë që pëlqen ose vishet me të njëjtën markë dhe ka ndjerë një lloj lidhje me atë person?
Njerëzit gjithmonë e përcaktojnë veten dhe të tjerët nga markat që ata blejnë, dhe sa më mirë t’i përfaqësojë ajo aq më mirë do të ndihen.
Burimi: ICONstyle