Nëse Selena Gomez do të kishte një dollarë për çdo ndjekës në “Instagram”… oh prit, në fakt ajo ka. 24-vjeçarja sapo firmosi një marrëveshje 10 milionë dollarëshe me “Coach” për t’u bërë imazhi i markës.
Përveç kësaj, këngëtarja do të dizajnojë linjën e saj të aksesorëve luksozë, raportoi të dielën “Page Six”.
Pavarësisht se nuk ka postuar asgjë në dy javë, këngëtarja mbetet personi më popullor në “Instagram” për të dytin vit radhazi, me 104 milionë ndjekës.
Ajo ishte larguar nga qendra e vëmendjes pas 3-muajsh rehabilitimi në Tennessee, duke u kuruar për “ankthin, sulmet e panikut dhe depresionin”.
Selena Gomez bëri paraqitjen e saj të parë në publik më 20 nëntor, në ceremoninë e “American Music Awards”.
Selena në eventin e Coach në 2013-n
Burimi: Daily Mail