Ekziston një aplikacion i ri kinez, që ka fituar popullaritet të madh, teksa amerikanët përgatiten për bllokimin e TikTok nga qeveria e tyre.
Në rast se nuk e keni dëgjuar, qeveria amerikane mund të ndalojë TikTok në ditët e ardhshme, që do të thotë se miliona amerikanë janë në rrezik të humbasin aksesin në rrjetin social. Të njëjtën gjë ka paralajmëruar se do të bëjë edhe Shqipëria.
I quajtur RedNote në SHBA, Xiaohongshu (që përkthehet Libri i Vogël i Kuq) është një aplikacion i mediave sociale që lejon përdoruesit të ndajnë foto dhe video nga jeta e tyre e përditshme. Platforma është në pronësi të kompanisë me bazë në Shangai, Xingyin Information Technology.
Përdoruesit mund ta përdorin gjithashtu aplikacionin për të blerë në internet dhe për të ndarë komentet e produkteve, që do të thotë se është një përzierje e mediave sociale dhe e-commerce.
Aplikacioni, i cili shpesh krahasohet me Instagram, TikTok dhe madje edhe Pinterest, është relativisht i panjohur në Perëndim, por një nga faqet më të mëdha të mediave sociale në Kinë, me rreth 300 milionë përdorues në muaj. Sipas një raporti nga Newsweek, aplikacioni thuhet se ka vlerë mbi 3 miliardë dollarë.