Marka suedeze e veshjeve, Djerf Avenue, e themeluar nga influencerja e njohur Matilda Djerf, është vënë nën presion publik pas raportimeve për një kulturë toksike pune. Gazeta suedeze Aftonbladet zbuloi se 11 punonjës aktualë dhe të mëparshëm kanë denoncuar një mjedis të tensionuar, ku përmenden nënçmime, përdorim pseudonimesh fyese dhe kritika të ashpra për pamjen e jashtme.
Sipas raportit, disa modele janë kritikuar për pamundësinë për të veshur xhinse të caktuara, ndërsa të tjera janë paragjykuar për peshën e tyre. Këto akuza kanë shkaktuar një valë zemërimi nga klientët, me shumë prej tyre që kanë premtuar të bojkotojnë markën.
Në faqen e saj zyrtare, Djerf Avenue promovon një imazh të përkushtuar ndaj “mirësisë, respektit dhe diversitetit”. Megjithatë, raportimet e fundit kanë vënë në pikëpyetje përputhshmërinë e këtij vizioni me realitetin e brendshëm të kompanisë.
Matilda Djerf, 27 vjeç, i është përgjigjur kritikave përmes një deklarate për BBC, duke thënë:
“Nëse dikush është ndjerë i keqtrajtuar gjatë punës në kompaninë tonë, më vjen thellësisht keq dhe kërkoj falje sinqerisht. Nuk e njoh veten në të gjitha pretendimet, por i shoh si një mundësi për të reflektuar dhe përmirësuar kulturën e kompanisë.”
Themeluar në vitin 2019, Djerf Avenue ka arritur sukses të madh, duke gjeneruar mbi 35 milionë dollarë të ardhura vitin e kaluar. Kohët e fundit, Matilda organizoi një dyqan të përkohshëm në Londër, i cili tërhoqi turma të mëdha dhe radhë disaorëshe.
Pernilla Bonny, shefja operative e kompanisë, konfirmoi se Djerf Avenue po merr masa për të adresuar sfidat në mjedisin e saj të punës. Ajo nënvizoi se kompania ka filluar anketa anonime mujore, ka zbatuar një sistem të pavarur sinjalizimi dhe po punon me një psikolog të jashtëm për të përmirësuar kulturën organizative.
Ndërkohë, publiku dhe fansat mbeten të ndarë, ndërsa një pjesë e klientëve po shqyrtojnë vendimin për të vazhduar mbështetjen e tyre ndaj markës.