Ujëra të kristalta, çmime të ulëta dhe mbi të gjitha pa “overturizëm” që prek shumë vende të tjera të njohura.
Nëse vitin e kaluar të gjithë e festuan fenomenin e Shqipërisë si destinacionin perfekt veror me kosto të ulët, këtë vit kthehemi në Itali për të rizbuluar Kalabrinë, shkruan ‘IlMessagerio‘.
Në vitin 2024, Observatori Viaggi Astoi Confindustria e vendos Kalabrinë ndër destinacionet më të dëshiruara nga italianët së bashku me Pulian, Sardenjen dhe Siçilinë. Kalabria ofron mbi 700 km vijë bregdetare midis detit Tirren dhe Jon, det të pastër kristal, fshatra dhe tre parqe kombëtare (Sila, Aspromonte dhe Pollino – kjo e fundit e përbashkët pjesërisht me Basilicata). Një përzierje e detit, kulturës dhe natyrës që e bën atë shumë tërheqës, së bashku me çmime konkuruese.
‘Low cost’ Calabria: çadra dhe shezlong për 10 euro
Në bregdetin Tirren në Campora San Giovanni, një fshat i Amanteas, një çadër dhe dy shezlongë kushtojnë 10 euro për gjithë ditën e javës së gushtit. Dhe parkimi (i ruajtur) është vetëm 2 euro. Situata është e ngjashme në plazhin e afërt të Coreca-s (komuna Amantea) me çadra dhe shezlong për 15 euro.
Çmime padyshim të ulëta në krahasim me mesataren italiane, për një det që nuk ka asgjë për zili nga ai i destinacioneve të tjera më të njohura. Në të njëjtin vend, një drekë buzë detit me një pjatë Tagliatelle, ton, dy gota verë dhe pjatë anësore kushton rreth 50 euro për dy persona (25 euro secili).
Për më tepër, është e mundur të merrni drekën nga shtëpia pa qenë i “detyruar” të përdorni restorantin lokal.
Ndryshe është situata në bregdetin e Jonit, ku çmimet janë më të larta, duke arritur deri në 35 euro për një çadër dhe dy shezlongë, në Pietra Grande (Caminia).
Disa çështje kritike sigurisht mbeten, në radhë të parë problemi i infrastrukturës, por po punohet për këtë, siç tregohet nga shtimi i aeroporteve të Lamezia Terme, Reggio Calabria dhe Crotone nga të cilët Linja ajrore me kosto të ulët Ryanair ka shpallur për vitin 2025,11 linja të reja drejt kryeqyteteve evropiane.
Modeli i Kalabrisë? Autenticiteti dhe përvoja
Në shumë vende në Italinë jugore dhe në Mesdhe, fluksi masiv i turistëve ka përfunduar duke transformuar vendet: qendra historike të mbipopulluara ku është e pamundur të ecësh, dyqane suveniresh, radhë të gjata me orë të tëra për fotografinë e përsosur dhe qiellin.
Me pak fjalë, në epokën e Instagramit dhe overturizmit, pushimet në destinacionin më në modë shpesh kthehen në një makth. Dhe për këtë arsye, gjithnjë e më shumë udhëtarë po kërkojnë vende më pak të njohura për të zbuluar.