Më 28 tetor, themeluesi i kompanisë, z. Mark Zuckerberg, në fjalimin e tij kryesor në konferencën vjetore të brendshme AR/VR të kompanisë të quajtur Facebook Connect, njoftoi riemërimin e kompanisë. Ai bëri të ditur se emri i kompanisë do të ndryshojë në ‘Meta’. Ai përfaqëson vizionin e Metaverses drejt të cilit ata duan të drejtohen. Edhe pse është folur shumë për Metën, këtu janë disa fakte interesante dhe frymëzuese për Metën që duhet t’i dini:
Çfarë nënkupton emri?
Emri është frymëzuar nga fjala greke ‘μετ?’ që do të thotë përtej ose kapërcim. Z. Mark Zuckerberg beson se kjo simbolizon se ka gjithmonë më shumë që mund të ndërtohet ose krijohet. Emri pasqyron ambiciet e kompanisë përtej mediave sociale dhe duke u bërë një lojtar i fortë në ‘metaverse’. Në një intervistë ai përmend:
“Sot, ne shihemi si një kompani e mediave sociale, por në ADN-në tonë ne jemi një kompani që ndërton teknologji për të lidhur njerëzit, dhe Metaverse është kufiri tjetër, ashtu si ishte rrjetet sociale kur filluam”.
Pse ky riemërtim?
Me Metën, zoti Mark Zuckerberg parashikon ta çojë kompaninë përtej rrjeteve sociale; duke u bërë një platformë që është një lojtar dominues në Metaverse që citohet si “e ardhmja e internetit”.
Çfarë nënkupton logoja?
Logoja e zgjedhur për Metën simbolizon mundësi të pafundme dhe universe të pafundme. Është krijuar për të simbolizuar shkronjën “M”; dhe është efektiv në të gjitha madhësitë e ekraneve dhe platformat, qofshin ato aplikacione apo botët e realitetit virtual. Ngjyra ikonë blu është ruajtur, por gradienti është më afër neonit në vend të shkëlqimit klasik që ishte aty më parë. Gjithashtu vihet re kalimi i qetë nga nuanca më e errët në një nuancë më të hapur në logo. Pjesa e sipërme e majtë e infinitit ka një nuancë blu më të errët, ndërsa pjesa tjetër ka një nuancë më të lehtë.
Përgatitja kishte filluar në vitin 2014:
Që nga riemërtimi i Facebook në ‘Meta’ dhe lansimi në metaverse nga z. Mark Zuckerberg, ka pasur raporte se përgatitja për të njëjtën kishte filluar në vitin 2014 kur Facebook bleu startupin e kufjeve VR ‘Oculus’. Investimet e Facebook në kufjet e tij Oculus VR janë një pjesë kryesore e ambicieve të tij Metaverse. Zuckerberg, në fjalimin e tij kryesor duke prezantuar Metaverse, kishte zbuluar se kjo ëndërr është shumë më e vjetër. Ajo daton në ditët e tij të shkollës së mesme. Ai shtoi se kishte zhvilluar mendimet e internetit të mishëruar në të cilin dikush mund të jetë kudo si të shoqërohesh me miqtë, të marrë pjesë në festat e ditëlindjeve në një botë virtuale. Në kohën kur ai ndërtoi Facebook-un, teknologjitë nuk ishin aq të avancuara për ta kthyer ëndrrën e tij për botën virtuale në realitet