Beteja për mbrojtjen e luginës së Nartës nga ndërtimi i aeroportit të Vlorës ka marrë jehonë në Gjermani.
Organizatat mjedisore EuroNatur dhe BUND, i bëjnë thirrje autoriteteve gjermane që të tërhiqen nga projekti i ndërtimit të Aeroportit të Vlorës, për shkak të dëmtimit që natyrës dhe ekosistemit.
Aeroporti i Vlorës prek zonën Vjosë-Nartë që sipas ligjit 81/2017 ka statusin “Peizazh i Mbrojtur”, kategoria e pestë, të cilin e gëzon ligjërisht edhe sot.
Protesta e organizatave ndërkombëtare, nxiti reagimin e Aeroportit të Mynihut. Faqja zyrtare e aeroportit gjerman deklaroi në Twitter se “ofron shërbime thjesht konsulence në fushën e operacioneve të aeroportit për koncesionarin MABCO”, dhe se “nuk ka asnjë kontratë me qeverinë shqiptare”.
“Aeroporti i dytë ndërkombëtar i Shqipërisë po ndërtohet aktualisht në një rezervë të jashtëzakonshme natyrore me rëndësi të madhe për migrimin ndërkombëtar të shpendëve – me bashkëpunimin e Munich Airport International GmbH (MAI), një filial i Flughafen München GmbH. MAI thotë se “po vepron në një cilësi këshillimore”, por kryeministri i Shqipërisë Edi Rama e paraqet ndryshe përfshirjen e kompanisë së aeroportit të Mynihut në publik, përkatësisht si operatori i ardhshëm i Aeroportit të Vlorës”, thuhet në dekalratën për shtyp të organziatave ndërkombëtare.
Drejtori Ekzekutiv i EuroNatur, Gabriel Schwaderer dhe Kryetari Rajonal i BUND, Richard Mergner, prezantuan në media kundërshtitë për projektin e aeroportit të Vlorës dhe arsyet se pse duhet të tërhiqet aeropoeti i Mynihut nga kjo lidhje.
“Ne kemi parë tufat e flamingove që jetojnë atje në Lagunën e Nartës – aeroplanët do të fluturojnë pikërisht në këtë zonë të mbrojtur,” tha Richard Mergner, Kryetar i BUND Bavaria.
Ai i bëri thirrje qeverisë bavareze, qeverisë federale dhe qytetit të Mynihut si aksionerë të aeroportit të Mynihut që të tërhiqen nga projekti.
“Një aeroport në mes të një zone të mbrojtur është e paimagjinueshme, sado kreative të jetë qeveria shqiptare në zonimin e zonës së ndërtimit jashtë zonës së mbrojtur. Edhe Parlamenti Europian dhe Komisioni Europian kanë kritikuar ashpër ndërtimin e aeroportit dhe kanë bërë thirrje Qeveria shqiptare të ndalojë këtë projekt, i cili është i dëmshëm për natyrën. Në sfondin e negociatave të anëtarësimit në vazhdim, do të ishte e mençur të ndiqeshin këto rekomandime dhe të mos injoroheshin apelet e institucioneve të BE-së”, shton Gabriel Schëaderer, Drejtor Ekzekutiv i EuroNatur.
Drejtori ekzekutiv i EuroNature e cilësoi si të “paimagjinueshme” ndërtimin e aeroprotit në zonë të mbrojtur.
“Edhe Parlamenti Europian dhe Komisioni Europian kanë kritikuar ashpër ndërtimin e aeroportit dhe kanë bërë thirrje qeverisë shqiptare të ndalojë këtë projekt, i cili është i dëmshëm për natyrën,” tha Schwaderer.