Është profesioni më i kërkuar në Europë dhe ka shumë vende të lira.
Paga e lartë, por vështirë se dikush e zgjedh atë. Ky është profesioni i shoferit në kompanitë e transportit rrugor me miliona vende të lira pune në Evropë. Në qershor 2022, pas anketimit të më shumë se 1,500 operatorëve komercialë të transportit rrugor në 25 vende në të gjithë Amerikën, Azinë dhe Evropën, Unioni Ndërkombëtar i Transportit Rrugor (IRU) zbuloi se industria ka një mungesë prej 2.6 milionë profesionistësh.
Konkretisht, vendet e lira të punës arrijnë në 71,000 në Rumani, 80,000 në Gjermani dhe 100,000 në Mbretërinë e Bashkuar. Duke komentuar gjetjet e IRU-së, Sekretari i Përgjithshëm i Unionit, Imberto de Pretto, tha se “mungesat kronike të shoferëve komercialë po përkeqësohen, me miliona pozita të mbetura të paplotësuara. Kjo i vë ekonomitë dhe komunitetet tashmë të stresuara në rrezik më të lartë të inflacionit, çështjeve të lëvizshmërisë sociale dhe prishjeve të zinxhirit të furnizimit’
Megjithatë, ka elementë të tjerë që duhet t’i shohim. Si për shembull, vetëm 3% e drejtuesve të mjeteve përfaqësohen nga femra dhe shoferët e rinj (nën 25 vjeç) janë vetëm 6% e totalit. Mosha mesatare e shoferëve në Evropë është 47 vjeç, duke e bërë atë moshën mesatare më të lartë në botë.
Çfarë po bëjnë kompanitë për këtë?
Ata përpiqen të tërheqin shoferë të rinj duke ofruar paga deri në 5 herë më të larta se paga mesatare minimale, por kjo nuk mjafton. Mosha minimale e punës është ende 21 vjeç për shoferët e kamionëve në 5 vende të BE-së dhe midis 21-24 për shumicën e shoferëve të autobusëve dhe autobusëve në të gjithë BE-në.
Së fundi, kostoja e lartë për marrjen e patentës përkatëse të shoferit është një pengesë serioze. Në Francë, një patentë kamioni kushton 5,300 euro, trefishi i pagës mesatare minimale mujore, ndërsa në Gjermani, një patentë autobusi dhe autobusi kushton mesatarisht 9,000 euro, katërfishi i pagës minimale mujore.