Ish-e dashura e Kanye West Julia Fox, i doli në mbrojtje Kim Kradashian, në lidhje me skandalin e fushatave të diskutueshme reklamuese të Balenciaga-s, njëra me dokumente gjyqësore në lidhje me pornografinë e fëmijëve dhe një tjetër me fëmijë që mbanin arushë pelushi të veshur me veshje robërie.
“Së pari, unë nuk jam zëdhënësja e tyre, kam marrëdhënie zero me markën, nuk kam qenë as në një nga shfaqjet e tyre – ata nuk më kanë ftuar”, tha Fox në një TikTok të hënën, pasi fansat e pyetën për mendimet e saj mbi fushatën ofenduese.
“Pavarësisht, mendoj se është e tmerrshme dhe kur po lexoja dhe shikoja të gjitha videot, fjalë për fjalë u ndjeva e sëmurë në stomak. Por nuk mund të mos mendoja, dreqin, gratë që janë të lidhura me markën në mënyrë profesionale po marrin aq shumë kundërshti, sa thuajse ato janë ngacmueset e fëmijëve”- u shpreh më tej Fox.
Fox dukej se po i referohej Kim Kardashian, e cila ka luajtur në shumë fushata të kaluara të Balenciaga, ka ecur në pasarelën e markës dhe ka veshur dizajnet e saj në tapete të kuq të panumërt në vitet e fundit.
“Faleminderit, po shoh që Kim të ketë më shumë reagime sesa njeriu që krijoi të gjithë fushatën,” komentoi një person në TikTok të Fox.
Të tjerë që janë thirrur për të denoncuar markën përfshijnë Bella Hadid dhe Nicole Kidman, të dyja të cilat u shfaqën në fushatën e pranverës 2023 të frymëzuar nga zyra e Balenciaga. Ndërsa Hadid ka fshirë disa nga postimet e saj në Instagram që mbyllnin reklamat e saj, Kidman nuk i ka fshirë dhe asnjëra nuk ka lëshuar një deklaratë.
Sa i përket Kim Kardashian, themeluesja 42-vjeçare e Skims mori ditë të tëra për të folur kundër fushatës, duke thyer përfundimisht heshtjen e saj të dielën mbrëma.
“Si nënë e katër fëmijëve, jam tronditur nga imazhet shqetësuese. Siguria e fëmijëve duhet të mbahet me konsideratën më të lartë dhe çdo përpjekje për të normalizuar abuzimin e fëmijëve të çfarëdo lloji nuk duhet të ketë vend në shoqërinë tonë – pikë”, shkroi Kardashian, duke shtuar më vonë se ajo po “rivlerësonte marrëdhënien [e saj]” me Balenciaga.
Marka spanjolle e modës ka kërkuar dy falje për fotot ofenduese të fushatës, të cilat janë hequr nga kanalet e saj të mediave sociale dhe faqja e internetit.
“Ne dënojmë ashpër abuzimin e fëmijëve; nuk ishte asnjëherë qëllimi ynë për ta përfshirë atë në narrativën tonë. Dy fushatat e veçanta reklamuese në fjalë pasqyrojnë një seri gabimesh të rënda për të cilat Balenciaga merr përgjegjësinë,” fillon deklarata e saj e fundit, e publikuar të hënën.
Kompania, e cila është në pronësi të Kering, po padit një “palë të tretë” për “neglizhencë të pamatur” në lidhje me dokumentet që paraqesin vendimin e Gjykatës së Lartë për pornografinë e fëmijëve të paraqitur në sfondin e një prej reklamave, të cilat Balenciaga pretendon se ishin “të pamiratuara”.