Kompania Meta do sjellë një dyqan të ri të modës për avatarët, i cili do të jetë i aksesueshëm në Facebook, Instagram dhe Messenger. Avatarët janë e ardhmja e ndërveprimit social dhe Meta kërkon të ofrojë më shumë mjete të vetë-shprehjes përmes binjakëve tuaj dixhitalë.
Dyqani i modës së avatarëve të Meta-s do të shfaqë një sërë opsionesh veshjesh me avatar, me koleksione nga shtëpitë e modës “Balenciaga”, “Prada” dhe “Thom Browne”.
Artikujt më të shtrenjtë dhe ekskluzivë të modës do t’u japin përdoruesve një shans për t’u dukur dhe për të shfaqur pasurinë, statusin, praninë e tyre, etj. Dhe siç na kanë treguar mediat sociale me kalimin e kohës, paraqitjet e popullaritetit dhe statusit janë një element masiv i shoqërisë së sotme.
Mund të duket e çuditshme për disa, apo edhe qesharake që njerëzit do të shpenzojnë para për pamjen e personazheve të tyre dixhitale. Por përdoruesit më të rinj po e bëjnë tashmë, dhe ndërsa vizioni metavers i Metës merr formë, ky do të bëhet një element gjithnjë e më i rëndësishëm.
Sidoqoftë, qëllimi më i gjerë është se Meta gjithashtu përfundimisht do t’u mundësojë krijuesve dixhitalë të sjellin artikujt e tyre të modës, të cilat më pas do të jenë në gjendje t’i shesin edhe në dyqan, duke ofruar mundësi të reja fitimi parash si për markat e modës ashtu edhe për zhvilluesit individualë/ artistët.
Por Meta duhet të ndërtojë bazat tani, dhe avatarët janë një pjesë kyçe e kësaj. Meta gjithashtu ka vënë së fundi reagimet e saj të avatarit të disponueshme në Instagram, ndërsa ka lançuar gjithashtu avatarë të përmirësuar 3D për t’u përdorur si në Facebook ashtu edhe në Instagram, në mënyra të ndryshme.