Ri-regjistrimi i Taylor Swift i albumit të saj Red të vitit 2012 po fiton promovim nga disa prej markave, korporatave dhe ekskluziviteteve më të mëdha në Twitter.
Starbucks, Kansas City Chiefs dhe më shumë shtuan me padurim ‘(Taylor’s Version)’ në emrat e tyre në Twitter, si dhe publikuan cicërima në favor të albumit të shumëpritur.
Red (Versioni Taylor) u publikua zyrtarisht të premten dhe përmban gjashtë këngë të reja, duke përfshirë një version 10-minutësh të baladës së dashur të ndarjes All Too Well.
Shumë prej kompanive thjesht e lidhën frazën në fund të tweet-eve të tyre si një shfaqje entuziazmi për projektin.
Starbucks, i cili prej kohësh është lidhur me Swift-in dhe projektet e saj, iu referua këngës së këngëtares ‘Begin Again’ teksa promovuan pijen e kafesë të krijuar posaçërisht për të përkuar me publikimin e Red.
Target, një tjetër bashkëpunëtor prej kohësh i Swift-it shtoi ‘(Versioni Taylor)’ në emrin e tyre në Twitter.
Zinxhiri i restoranteve italiane Olive Garden’s ndau një imazh të një fansi që dëgjonte albumin dhe një mesazh që sugjeronte se klientët e tij ishin të gjithë fansa të muzikës së Swift.
Ekipi i futbollit i Kansas City Chiefs i uroi ndjekësve të tyre një ‘Happy Red (Versioni Taylor) të Premten’ dhe ndau një emoji të një flamuri të kuq.