Adam Mosseri, kreu i shërbimit të Facebook në Instagram, u vu nën një valë kritikash pasi krahasoi vlerën e rrjeteve sociale në shoqëri me atë të makinave.
“Ne e dimë se më shumë njerëz vdesin për shkak të aksidenteve me makinë, por në përgjithësi, makinat krijojnë më shumë vlerë në botë sesa shkatërrojnë. Dhe unë mendoj se mediat sociale janë të ngjashme”, tha Mosseri.
Komentet vijnë pas studimit të fundit të publikuar në The Wall Street Journal përsa i përket efekteve negative që Instagram-i ka tek të rinjtë.
Aty u tha se Facebook ka gjetur vazhdimisht se aplikacioni i tij në Instagram është i dëmshëm për një numër adoleshentësh.
Në këtë studim 32% e vajzave adoleshente thanë se Instagram i bëri ata të ndiheshin edhe më keq për trupin e tyre.
Pas raportit, ligjvënësit amerikanë kërkuan përgjigje nga Facebook se si shërbimet e tij ndikojnë në shëndetin mendor të adoleshentëve dhe fëmijëve. Disa i bënë thirrje kompanisë të heqë dorë nga planet e saj për të lançuar një version për fëmijë të Instagram.
Krahasimi i Instagram-it me makinat nga Mosseri erdhi pasi drejtuesi i podkasteve Peter Kafka e pyeti atë nëse shërbimi duhet të tërhiqet ose kufizohet dhe nëse ka një shans që ai të mund të dëmtojë vërtet njerëzit në të njëjtën mënyrë si cigare mund të dëmtojë njerëzit.
“Absolutisht jo, dhe me të vërtetë nuk jam dakord me krahasimin me ilaçet ose cigarette. Çdo gjë që do të përdoret në shkallë do të ketë rezultate pozitive dhe negative. Makinat kanë rezultate pozitive dhe negative”, tha Mosseri.
Përdorues të shumtë të Twitter e kritikuan atë për krahasimin dhe vunë në dukje se, ndryshe nga mediat sociale, industria e automobilave është shumë e rregulluar.
Ndër të tjera, Mosseri tha se ai beson se nevojiten disa rregullime të mediave sociale.
“Ne mendojmë se duhet të jeni të kujdesshëm sepse rregullimi mund të shkaktojë më shumë probleme. Por unë mendoj se ne jemi një industri mjaft e madhe sa është e rëndësishme, dhe ne duhet ta zhvillojmë atë përpara”, u shpreh ai.
Pas valës së kritikave, Mosseri doli në mbrojtje në Twitter duke e quajtur analogjinë e makinës “më pak se perfekte”, por duke thënë se drejtuesit e Facebook qëndrojnë me besimin se media sociale që lidh njerëzit bën më shumë mirë sesa keq.