Një vit më parë abonentët e Abcom do të kalonin te Vodafone pasi ky i fundit vendosi të mbajë brandin e tij dhe të zëvendësojë atë të Abcom në të gjitha pikat e shitjes dhe materialet publicitare.
Mirëpo, ndonëse e paraqitën si një investim të madh dhe një ndihmë për klientët e tij, duket se në realitet nuk është kështu. Sipas denoncimeve të ardhura në “iconstyle.al” shërbimi i Abcom lë shumë për të dëshiruar.
Disa ditë më parë, “Gazetareforma.com” shkruante se janë me qindra klientët të cilët në muajt e fundit të joshur nga ofertat mashtruese të kompanisë “Vodafone”, ranë viktima të fushatës për internet të lirë me fibër optike mujore. (KLIKO)
Fasada e dobët e Vodafone!
Ndër reklamat e shumta të ofruara nga kjo kompani celulare është edhe paketa “GigaFamily”, e cila duket se po shkakton pakënaqësi të shumta te qytetarët.
Mes tyre është edhe gazetari Granit Sokolaj, i cili konstaton se kjo paketë është një tjetër rrugë abuzimi nga “Vodafone”, duke e argumentuar mendimin e tij në dy pika.
Së pari, të gjithë ata që kanë internet në shtëpitë e tyre me Abcom, duhet të ndryshojnë totalisht paketat që kanë e t’i shndërrojnë ato në “Vodafone Next +”, që do të thotë se duhet të ndryshosh planin tarifor që ke, t’i bindesh udhëzimeve të Vodafone, të cilat në reklamat e tyre janë shumë të paqarta për shumicën e popullatës. Pra, që të përfitosh këtë “mrekulli”, duhet të ndryshoh paketën dhe patjetër të kesh internet “Abcom” në shtëpi.
Mirëpo, në reklamat e kompanisë thuhet “përfito dyfish internet në celular për të gjithë familjen”, me paketën “GigaFamily”. Por, nuk sqarohet në asnjë vend, se sa persona nga familja e përfitojnë në celular, 1,2 apo 5 persona (Në dyqanet Vodafone të thonë që veç dy persana).
Së dyti, kur shkon në dyqanet “Vodafone”, nuk mund ta përfitosh edhe nëse numrat janë në paketat “Next +”. Kjo, pasi siç thonë punonjëset e dyqaneve, të gjithë numrat duhet të jenë në emër të një personi të familjes, emri i të cilit është dhe në kontratën e internetit me “Abcom”. Pra, duhet ndryshuar pronësia e numrave, të kesh gjithë familjen me vete, ndërkohë që nuk e thonë saktësisht edhe sa persona nga familja e përfitojnë.
Autoriteti i Konkurrencës, Autoriteti i Komunikimeve Elektronike dhe Postare, bëjnë sikur, apo nuk shohin?
Ashtu, si shkeljet e mëparshme që i kemi ndjekur prej muajsh, edhe kjo çështje vë në pikëpyetje të madhe rolin e Autoritetit të Konkurencës, Autoritetit të Komunikimeve Elektronike dhe Postare dhe Komisionerit për Mbrojtjen e Konsumatorit.
Si fillim, duhet që AKEP të bëhet aktiv në mbrojtje të qytetarëve dhe të përgjegjësive që ka si institucion. Si rregullatori i tregjeve të telefonisë në vend, ndonëse ka premtuar shpeshherë se do të marrë masa për uljen e tarifave celulare në vend, objektivat e tij rrallëherë kanë gjetur zbatim deri më tani në vend.
Fatkeqësisht, qytetari shqiptar është i pambrojtur, qoftë nga AKEP, qoftë nga AK.
Një sërë çështjesh janë në pritje të AK dhe enteve rregullatore
Si një nga tregjet më abuzive në vendin tonë, ‘Iocnstyle.al’ prej kohësh po ndjek me shqetësim zhvillimet që ndodhin në sektorin e telekomunikacionit, ku kemi denoncuar disa nga shkeljet më flagrante. Kështu, kur AK kërkon rritje te njësive të internetit, qyetarët ankohen çdo ditë se paketat e tyre më parë mbarohen se aktivizohen. Disa javë më parë pasqyruam denoncimet e qytetarëve që ankoheshin se si 6 GB mbarojnë brenda 30 minutave. (KLIKO)
Një problem jo më pak i rëndësishëm është edhe dështimi i mbulimit të territorit, kryesisht i zonave të largëta të vendit, ku kompanitë telefonike nuk kanë interesa të zhvillojnë infrastrukturën. (KLIKO) Nga kjo e fundit, atyre ju lind nevoja që të aktivizojnë paketa Roaming ndonëse janë brenda vendit. Këto të fundit nga ana tjetër janë problem më vetë, pasi përveçse shiten me çmime shumë më të larta se vendet fqinje, apo seç është e përballueshme nga qytetarët shqiptarë, nuk funksionojnë. Qytetarë të shumtë na kanë adresuar pafund shqetësime rreth faktit se kanë mbetur në baltë nëpër botë pikërisht prej këtyre paketave. (KLIKO)
Madje rasti më ekstrem është ai me Kosovën, që ndonëse pritet të hiqen fare tarifat Roaming, ato nuk funksionojnë. (KLIKO)
Verbëria e papranueshme e Autoritetit të Konkurrencës ndaj Anomalive!
Në mënyrë të qartë dhe në shumicë institucionet rregullatore të tregjeve dhe Autoriteti i Konkurrencës, që lidhet drejtpërdrejtë me çështjen, dhe që paguhen nga taksapaguesit shqiptarë për të mbrojtur interesat publike, me veprimet dhe mosveprimet e tyre i shërbejnë interesave të tilla me shenja të qarta subjektivizmi dhe korrupsioni.
Përveç telekomunikacionit, Autoriteti i Konkurrencës ka zgjedhur mos të reagojë dhe t’i shërbejë interesave të kundërta nga ato që i parashikon ligji, që nga sektorët financiarë, të sigurimeve, bankarë, karburanteve, apo edhe testeve të Covid-19 (KLIKO), që “Iconstyle.al” i ka denoncuar prej muajsh.
Sidomos në raste të tilla, ku vihet në lojë një çështje kaq e rëndësishme, është e papranueshme që Autoriteti i Konkurrencës nuk ka ndërmarrë masa ndaj një vjedhjeje të tillë dhe njëkohësisht nuk ka njoftuar publikun në zbatim të detyrimeve të tij ligjore kundër marrëveshjeve të ndaluara të dyshuara të tipit “kartel” nga biznese në tregje të rregulluara.