Rihanna dëshmoi se vetë ajo ishte reklama më e mirë që mund t’i bëhej linjës së saj të veshjeve intime.
Këngëtarja ka shpërndarë në rrjetet sociale foto nga koleksioni i fundit i “Fenty” dhe thjesht i ka vënë zjarrin rrjetit.
https://www.instagram.com/p/CBmwBj6FvbW/?igshid=mcsxs4w4s24l
Krijuesi i hitit “Rude Boy”, ka rritur temperaturat duke tërhequr vëmendje me pozat e saj me veshje të brendshme ngjyrë të verdhë.
https://www.instagram.com/p/CBlXm7ylSAY/?igshid=f0u6n5mwexw9
Veshja e verdhë plotëson në mënyrë të përkryer tonin e saj të lëkurës dhe fundet e prera nxjerrin në pah format bombastike të këngëtares.
Po ashtu, 32 vjeçarja ka premtuar një shumë të majme nga fondacioni i saj ”Clara Lionel” në bashkëpunim me iniciativën #StartSmall të Drejtorit të Përgjithshëm të Twitter Jack Dorsey, për sistemin spitalor të shëndetit mendor në Newark dhe Chicago.
Në prill, Rihanna dhe Jack dhuruan 4,2 milionë dollarë për të ndihmuar viktimat e dhunës në familje në Los Angelos gjatë pandemisë.