EPILOG
DVF akronimi i stёrparё dhe i stёrhasur. Marka qё shet vanitetin, vanitetin aristokrat, atё tё sofistikuarin shndёritёs dhe atё tё rёndomtin e njё buzёkuqi qё do qёndrojё nё njё kuti tё lirё e krejt pa shije, por pas tij ёshtё njё grua qё e kishte dashur se ёshtё dvf.Sepse moda ёshtё dhe kjo…
Produkti i njё beteje mbi estetikёn e tё bukurёn (tё cilёn ne me fodullёk e konceptojmё si absolute) dhe banalitetin e njohjes sё pёrciptё, aq sa mjafton “pёr t’i shitur mend shoqes xheloze”.
PERSONAZHI
Diane (njeriu), femra pas logos multiprofite. Von Furstenberg bija, nёna… Luftёtarja e bindjeve tё saj. Ka kaq shumё persona tё tjerё socialё. Me shumё urtёsi ajo citon si preambul librin e saj autobiografik Senekeb.
“If you wish to be loved. Love!”
Nё njё strukturё minimale e tё arritshme shpejt, shpjegon jetёn e saj nё faza gjithnjё tё ndёrlidhura, midis “Gruaja qё jam” dhe “Biznesi i modёs”.
Tё bёn tё lёsh pas çdo paragjykim mbi modёn dhe fillon ta kuptosh shpejt qё tё jesh ajo, nё thelb ёshtё jeta e çdo gruaje qё ёndёrron tё mbёrrijё pikёsynimin, tё ketё pushtet, tё prekё ambicjen. Zonjёs Von Furstenberg i ёshtё dashur tё shkelmojё pёr hir tё ambicjes dhe dёshirёs pёr tё mbёrritur nё krye tё botёs.
Midis rrёnjёsh, dashurish e detyrimesh, tё shpjegon absurdin dhe mendjelehtёsinё e konceptit mbi njerёzit e modёs, se si ata duhet tё jenё tё lumtur vetёm se janё tё bukur dhe vishen mjaftueshёm mirё.
Nё fakt per Diane çdo detaj, çdo print, çdo imazh ka njё histori, njё emёr e njё identitet.
ЁNDRRA AMERIKANE
Si pasojё kjo shpjegon iluzionet dhe deluzionet mbi punёn e vёrtetё, mbi botёn e sotme konsumiste e mbi kёtё profesion unik qё kujdeset pёr dukjen.
KREATIVITET
Moda ёshtё vesi i maskuar mё bukur (pёr mendimin alternativ). Pёr Diane ёshtё mёnyrё jetese, ёshtё ajёr, ёshtё domosdoshmёri e qenies, ёshtё gjeneza e çdo individi. Ёshtё pёrfaqёsim i statusit social, dёshirё, dasi personale, ёshtё dёshirё pёr tё qenё i pranuar, ёshtё mundёsi flirti, tashmё dhe ilaç antidepresiv, psikoterapi e pa fund gjёra tё tjera. Por si imperativ kategorik, ёshtё ART dhe mbart tё gjithё kontraversialitetin qё ka arti sot e nё çdo kohё. Diane ka patur aftёsinё pёr tё lёnё gjurmё. Karriera e saj 40-vjeçare qёndron midis gjenialitetit dhe kohёs (si pёr çdo gjeni).
Epoka e re nё sytё tanё pёrcillet pёrmes Ariolёs, njё vajzё me shije tё stёrholla mbi modёn, jo si dukje por si koncept e cila e pёrshkruar si privilegj tё menaxhosh njё icon brand si DVF. Pas kuriozitet tonё kur I themi, – Si ndihesh midis punёve tё Diane? Ajo na tregoj historinё e llampadarit antike pjesё e njё kolleksioni tё Lily-t mamasё sё Diane. Njё grua e fortё me histori tё rёndё nё memorie, pjesё e njё familje hebre e internuar nё Autzvic. Njё nga ato pak njerёz qё ja kanё dal duke mos humbur kurrё vlerёn e tё qenit “grua”. Fillon rishtaz tё kuptosh gjenezёn. Lily I mёsoj Dianёs, si vajzё, qё tё qenit femёr do ishte privilegj deri nё fund tё jetёs. Ariola na rrёfen qё cdo ndodhi qё Diane tregon lidhet medoemos me mamanё e saj si njё referim njё gjithckane.
Banalisht duke nёnkuptuar fitimet e pёrmuajshme e pyesim ” si shkon puna?” Ajo thotё krejt thjesht,- nё dyqanet e Diane “nuk shitet”. Ne bёjmё konsulec mode, kuptojmё shijet e klienteve kuptojmё nё cdo kohё kush ёshtё “out feet” pёr nje event apo pёr njё tjetёr. Nёse punon pёr Diane nuk I bёn reklam njё produkti, cdo kush qё mirёpritet tek ne, njeh cdo krijmi qё ne kemi. Kush ёshtё impakti kur sheh njё koleksion tё ri? Eshtё e percetueshme qё herёn e parё qё ndodhesh pёrpara nje koleksioni, qё ёshtё ” dicka tjetёr”. Tek moda nuk ёshtё ekzagjerim nuk ёshtё abuzive, as stinore. Moda pёr ne ёshtё njё kocept I gjithёkohshёm mbi gruan fine, por abicioze e tё forte qё nё cdo cast ka veshur njё fustan.
Cili ёshtё impakti që ke kur sheh njё koleksion tё ri?
-Ështё e perceptueshme qё herёn e parё qё ndodhesh pёrpara një koleksioni, ёshtё si “diçka tjetёr”. Tek moda nuk ka ekzagjerim, nuk ёshtё abuzive, as stinore.
Moda pёr ne ёshtё njё koncept i gjithёkohshёm mbi gruan fine, por ambicioze e tё fortë qё nё çdo çast ka veshur njё fustan…. Projekt dhe ideologji e ngjizur para 40 vjetësh, nën thënien “feel like a woman, ware a dress”. Fustani të cilin Diane e kishte patur asokohe, vazhdon të jetë pjesë e çdo koleksioni të ri. Kur flitet për detaje, Ariola është e gatshme të na tregojë gjithçka që na bën kuriozë. Printi historik që dallon “DVF”; “chain link print”. Fustani më i kërkuar i koleksionit të ri: “wrap dress”.
Me fanatizëm sqaron se gjithkush njeh “zarita lace dress” dhe falë klienteve që janë të dashuruara me të, ky fustan vjen si pjesë e çdo koleksioni, por gjithmonë me një tjetër ngjyrë. Ariola shton se kudo që do e haste, do e shquante që në momentin e parë një “DVF”.
Po risitë cilat janë?
Menaxherja e re nga Shqipëria shpjegon me një sens krenarie, se kohë pas kohe, koleksionet dhe krijimet e Diane kanë një frymë më rinore. Tashmë dyqanet tona nuk i frekuentojnë vetëm femrat në karrierë, por dhe vajza më të reja në moshë. Shpjegon se sa interesante është t’ia shohësh të njëjtin model një vajze të re dhe një femre mbi të 50-ta. Tek ne kupton që klasi nuk ka as moshë, as profesion.
E ndaluam për ta pyetur në është i strukturuar stafi dhe se si është një ditë normale pune?
Çdo ditë fillon me kurimin, çdokush nga ne ka një “uniformë” “DVF” të zgjedhur, të cilën kohë pas kohe duhet ta ndryshojmë. Gjithmonë fustan, besoj nënkuptohet,- thotë ajo. -Ne jemi të parat që duhet të jemi të bukura. Më pas “the new”, paradite në postën tonë vijnë të gjitha të rejat.
Si p.sh?
Gjithçka. Për çdo vip që ka shkuar në ndonjë mbrëmje i veshur me “DVF”, për çdo event, deri te shikueshmëria dhe klikimet në të gjitha rrjetet sociale. Çdo mëngjes e ndjen veten pjesë e një ngjarjeje të rëndësishme, nuk është thjesht një punë si tjerat. Është gjithçka e bukur…