Victoria’s Secret mesa duket do të marrë një vendim të ri. Kjo markë po provon diçka tjetër.
Por a do të binden klientët?
“Victoria’s Secret” e ka kaluar vitin e fundit duke u përpjekur të kalojë në një markë që përfaqëson fuqizimin e femrës. Shumë klientë nuk janë në dijeni se “Victoria’s Secret” ka bërë ndryshime.
Shumica e blerësve që morën pjesë në një studim të kryer nga distributori i të brendshmeve në shkurt nuk ishin në gjendje të identifikonin Victoria’s Secret & Co. si markë pas reklamave të fundit të modeleve që mbanin të veshura të brendshmet e saj, sipas dokumenteve nga hulumtimi i brendshëm i rishikuar nga The Wall Street Journal. Reklamat tregojnë gra të etnive, llojeve të trupit dhe moshave të ndryshme të veshura kryesisht me të brendshme me pamje natyrale, duke përfshirë Grace Elizabeth shtatzënë dhe modelen e njohur Paloma Elsesser.
Si ju duket kjo ide e Victoria’s Secret?
Më herët, ky brand është përballur me kritika të shumta. Në vitin 2019, sfilata e shumëpritur u anulua.
Brand-i i njohur i të brendshmeve, njoftoi asokohe se kompania po punonte për të shpëtuar reputacionin e saj, pas rënies së vlerësimeve dhe kritikave për mungesën e diversitetit të saj.
Vendimi ishte pjesë e një lëvizje për të “evoluuar mesazhin e kompanisë” dhe duket se shfaqja është drejt rrugës për t’u bërë një relike e së kaluarës.