Teksa qindra milionë njerëz në mbarë botën blejnë cdo ditë nga kompjuterat dhe telefonat e tyre, tregtia online është shndërruar në një makineri gjigande e produkteve të falsifikuara.
Konsumatorët po paralajmërohen gjithmonë e më shumë të qëndrojnë vigjilentë ndaj kërcënimit në rritje të produkteve të falsifikuara, teksa këto imitime po bëhen gjithnjë e më të vështira për t’u identifikuar. Një studim i fundit nga Universiteti Shtetëror i Miçiganit zbuloi se gati shtatë në 10 njerëz thanë se ishin mashtruar duke blerë produkte të falsifikuara në internet të paktën një herë në vitin e kaluar.
Shitësi më i madh në internet në botë ka përdorur inteligjencën artificiale për të çrrënjosur shitësit që përpiqen të shesin falsifikime në platformën e tij. Tre vjet më parë, Amazon krijoi një njësi të brendshme të krimit të falsifikimit të përbërë nga ish-prokurorë federalë, ligjzbatues dhe shkencëtarë të të dhënave me bazë në mbarë botën për të ndjekur shitësit e falsifikimit. Kompania thotë se po ndjek nga afër sjelljet e dyshimta në internet për të mbrojtur klientët.
“Ajo që është kritike është se ekipet tona të shkencëtarëve të të dhënave dhe mjetet tona të automatizuara po i kontrollojnë të dhënat ditë pas dite,” tha Kebharu Smith, një ish-prokuror federal dhe tani drejtor i njësisë së krimeve të falsifikuara të Amazon.
Smith thotë se Amazon po përdor mjete të AI për të skanuar mbi 8 miliardë listime nga shitësit çdo ditë. Mësimi i makinerive dhe mbledhja e të dhënave u lejon atyre të kontrollojnë logot dhe markat tregtare për t’i krahasuar ato me ato që ofrohen nga markat. Ai u lejon atyre të shënojnë produkte që mund të jenë të falsifikuara.
Kjo është e rëndësishme sepse në disa raste, njerëzit as nuk e dinë se çfarë po blejnë në internet është e rreme.
Rubrika “Qytetarët” në Iconstyle i dedikohet ndër të tjera edhe denoncimeve për abuzimet me produktet që shiten online, mashtrimet e vjedhjet.