Kalo te përmbajtja
ICONSTYLE
IconStyle

Sheqeri dhe depresioni: Lidhja që nuk e mendonim

Burimi: IconStyle Përgjegjësia editoriale: gaze tare
Sheqeri dhe depresioni: Lidhja që nuk e mendonim

E dinit?
Studimet tregojnë se konsumimi i lartë i sheqerit lidhet drejtpërdrejt me rrezikun e depresionit.

Një studim 22-vjeçar nga University College London zbuloi se ata që konsumonin shumë sheqer çdo ditë kishin 23% më shumë gjasa të zhvillonin depresion.

Lexo edhe :

Ato minuta “lumturie” nga një ëmbëlsirë… paguhen nga truri yt më vonë.

Kujto: Zgjidh ushqime që ushqejnë trupin dhe mendjen tënde.
Thuaj jo rënieve të papritura të humorit.
Thuaj po qartësisë mendore.

Vazhdo leximin