Njerëzit janë emocional. Ne jetojmë, qeshim, duam dhe shumë shpesh, qajmë. Ndonjëherë kur nuk duam ta bëjmë. Ndonjëherë … në punë.
Vendet e punës shkaktojnë shpesh stres dhe të bëhesh emocioniale në zyrë ka një kuptim. Puna juaj duhet t’ju sfidojë. Duhet të jeni i angazhuar dhe të jetë diçka pas së cilës të jeni i pasionuar.
Dhe nëse jeni të lodhur ose të mërzitur për diçka tjetër që ndodh në jetën tuaj, e dimë që mund të bëheni më emocionalë gjatë orarit të punës. Dhe menaxheri juaj duhet të jetë “Në rregull” me këtë.
Në fakt, do të shkonim aq larg sa të themi se çdo zyrë ka nevojë për një hapësirë të caktuar që nuk është për të punuar. Ndoshta ky mund tni jetni një vend për të biseduar ose për të medituar ose për të qarë, ose ndoshta për të gjitha këto. Ne sugjerojmë që çdo zyrë të krijojë një hapësirë të tillë.
Në fakt, çdo vend pune ka diçka të ngjashme që na pëlqen. Spitalet kanë një dhomë ku flitet në telefon, ata qetësohen, flasin dhe qajnë. Apo në kompanitë e tjera ndodhet ajo dhoma e ngrënies, ku mund të thoni detajet që ju kanë ndoshur gjatë ditës dhe nëse mbyllni derën mund të qani. Për ata që nuk kanë një dhomë ku nuk mund të qetesohen, duhet t’i drejtohen tualetit.
Burimi: Glamour