IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result
  • Login
  • Register
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
IconStyle
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
Nuk ka rezultat
View All Result
IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result

Një gotë qumësht në ditë mund të ulë rrezikun e goditjes në tru

21:00 18/03/2026
në Featured, shendeti
Kohë leximi: 2 min
A A
0
Një gotë qumësht në ditë mund të ulë rrezikun e goditjes në tru
Share on FacebookShare on Twitter

Një studim i ri shkencor sugjeron se konsumimi i vetëm një gote qumështi në ditë mund të ulë ndjeshëm rrezikun për goditje në tru. Kërkimi, i publikuar në revistën Nutrients, tregon se konsumimi i rreth 180 gramëve qumështi në ditë, afërsisht një gotë mesatare, lidhet me një ulje të rrezikut deri në 10 për qind.

Studimi është realizuar nga studiues japonezë, të cilët analizuan të dhëna për persona të moshës 30 deri në 79 vjeç. Në vend të ndjekjes së pacientëve realë, ata ndërtuan një model simulimi 10-vjeçar për të parashikuar ndikimin e rritjes së konsumit të qumështit në popullatë. Rezultatet tregojnë se nëse konsumi i qumështit rritet në nivelin e rekomanduar, rreziku i përgjithshëm për goditje në tru mund të bjerë me rreth 7 për qind gjatë një dekade, ndërsa në disa grupe arrin deri në 10.6 për qind. Sipas përllogaritjeve, kjo rritje mund të parandalojë mbi 123 mijë raste dhe rreth 18 mijë vdekje.

Lexo edhe :

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/26

Ekspertët shpjegojnë se përfitimet lidhen me përbërjen e pasur ushqyese të qumështit, që përfshin kalcium, kalium dhe magnez – minerale që ndihmojnë në rregullimin e tensionit të gjakut dhe përmirësimin e qarkullimit të gjakut. Përveç kësaj, qumështi është burim i proteinave cilësore, vitaminës B12 dhe jodit, duke kontribuar në shëndetin e përgjithshëm.

Megjithatë, studimi nuk dallon mes llojeve të qumështit, edhe pse kërkime të mëparshme sugjerojnë se qumështi me pak yndyrë mund të jetë më mbrojtës. Studiuesit theksojnë se konsumi aktual i qumështit në Japoni mbetet i ulët, duke lënë hapësirë për përmirësime në dietë dhe përfitime të mundshme për shëndetin publik.


Kontribuo për lajmin, dërgo foto ose video në redaksi



Denoncime


Lajme Të lidhura

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!
Featured

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/2026
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026
Featured

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/2026
Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”
Celebrity

Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

08:17 09/06/2026
Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!
Aktualitet

Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

11:03 08/06/2026
Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit
Featured

Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

23:17 07/06/2026
Para
17 vite pa Natasha Richardson: Tragjedia që tronditi Hollywood-in dhe kujtimi që jeton ende

17 vite pa Natasha Richardson: Tragjedia që tronditi Hollywood-in dhe kujtimi që jeton ende

E keni vënë re? Kate Middleton nuk heq dorë nga kjo diademë ikonike

E keni vënë re? Kate Middleton nuk heq dorë nga kjo diademë ikonike

“Unë, ti dhe Miri”/ Çfarë i propozoi Rogerti-Selinit?

“Unë, ti dhe Miri”/ Çfarë i propozoi Rogerti-Selinit?

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Mos humb asgjë! Merr i pari lajmet pikante dhe ofertat ekskluzive

Te fundit

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/26
Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

08:17 09/06/26
Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

11:03 08/06/26
Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

23:17 07/06/26
“U kurova falë rrjeteve sociale, jo falë sistemit”/ Dajana Kalo i përgjigjet Ramës: Po qytetarët e zakonshëm që nuk kanë zë, kush i dëgjon dhe kush i shpëton?

“U kurova falë rrjeteve sociale, jo falë sistemit”/ Dajana Kalo i përgjigjet Ramës: Po qytetarët e zakonshëm që nuk kanë zë, kush i dëgjon dhe kush i shpëton?

22:41 07/06/26
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In