Bad Bunny po imiton një nga sipërmarrjet e biznesit të reperit Jay-Z: themelimin e agjencisë së tij të menaxhimit të sporteve. Ylli i muzikës është bashkuar me drejtuesit e muzikës Noah Assad dhe Jonathan Miranda për të krijuar “Rimas Sports”.
Agjencia, një degë e “Rimas Music” të Puerto Riko-s, ka bërë zhurmë duke njoftuar se tashmë ka talente të dukshëm të MLB në listë si: Santiago Espinal (Blue Jays’ 2B), Yonathan Daza (CF’ Rockies’), Wilmer Flores (1B’ Giants), Livan Soto (Ss Angels’) dhe Jordan Diaz (Oakland Athletics’ 2B).
‘Rimas Music’ do të tentojë të pushtojë botën e bejsbollit.
Major League Baseball Hall of Famer Ivan Rodriguez, do të shërbejë si ambasador i saj. Fokusi i dukshëm i “Rimas” te bejsbolli ka kuptim, duke qenë se ai ka qenë gjithmonë sporti i preferuar i Porto Riko-s.
“Rimas Sports” pretendon se do të jetë më shumë se mesatarja e agjencisë sportive. Sipas deklaratës së misionit të tyre, sipërmarrja e re e Bad Bunny-t do t’u ofrojë klientëve të saj shërbime si menaxhimi i agjentëve, marrëdhëniet me markën dhe marketingu, marrëdhëniet me publikun, trajnimi për performancën dhe aftësitë, këshilltarët financiarë, portierin dhe logjistikën.
“Roc Nation Sports” i Jay-Z, si “Rimas Sports”, buroi gjithashtu nga një label diskografike (Roc Nation) kur u krijua në 2013. Ndërsa agjencia e legjendës së repit të Brooklyn fokusohet në sporte të tjera si basketbolli apo futbolli, dekada e saj e ekzistencës e ka lejuar atë për të nënshkruar me 36 lojtarë të MLB në radhët e saj. Duke e bërë kështu konkurrencë të drejtpërdrejtë për sipërmarrjen e Bad Bunny-t.