Kim Kardashian u shfaq në kopertinën e revistës “Time 100 Most Influential Companies”, ku ka folur për jetën dhe karrierën.
Kompania e saj “SKIMS” është përfshirë në një listë të gjatë me kompanitë e njohura që përfshijnë “Taco Bell”, “Disney” dhe “TikTok”, ku ajo ka tetë milionë ndjekës përveç 350 milionëve që e ndjekin tashmë në Instagram.
Revista përfitoi nga linjat trupore të Kimit për të tërhequr vëmendjen për këtë çështje, e shfaq atë në kopertinë të veshur me një kostum të zi të ngushtë të frymëzuar nga marka “SKIMS” dhe doreza të zeza lëkure me prerje dhe kopsa poshtë këmbës së djathtë.
Multimilionerja është modeste kur flet për suksesin e kompanisë së saj të veshjeve që u lansua në vitin 2019 dhe u vlerësua me 3.2 miliardë dollarë në vitin 2022.
“Ndjehem sikur, në rregull, e bëra atë”, tha ajo.
Ylli i “The Kardashians”, e cila kishte nënshkruar disa marrëveshje fitimprurëse të markës në të kaluarën, shpjegoi se ideja për të krijuar një markë veshjesh ka ardhur nga nevojat e saj.
“Filloi thjesht me gjetjen e veshjeve të banjës që kishin një nuancë lëkure që do të përputhej me ngjyrën time”, shpjegoi ajo. “Unë merrja veshjet e mia dhe i lyeja me qese çaji dhe kafe në vaskë”, shtoi Kim.
Kardashian thotë se ajo ka provuar rreth 7,000 veshje që nga fillimi i ndërmarrjes.
Ajo që mund të befasojë fansat dhe kritikët e saj është se ylli televiziv deklaroi në intervistën e dhënë revistës: “Unë kam ende sindromën e mashtruesit [e njohur edhe si Sindroma Imposter] ose çfarëdo tjetër, por mendoj se kjo është pjesë e asaj që më mban”.
Ajo e ka kthyer këtë shtysë në themelimin e dy bizneseve të tjera, “SKKN”, si linjë për kujdesin e lëkurës dhe “SKKY”, një kompani investimi.
Në moshën 42-vjeçare, ajo pranoi se ka një ‘vulë kohe’ në karrierën e saj si ndikuese.
“E kuptoj që ndoshta në të 50-at e mia, nuk do të dua të pozoj me të brendshme”, tha ajo.