Pepsi është gati të mbushë 125 vjeç dhe kompania po e feston në mënyrë të madhe. Për këtë arsye pija freskuese ka ndryshuar edhe paraqitjen e saj.
Në vend të një logoje të përkohshme për përvjetorin e 125-të, Pepsi po rishikon pamjen e saj në mënyrë të përhershme, e cila do të prekë paketimin dhe dizajnet e logos të ndryshuara në linjën e saj të produkteve.
“Në PepsiCo, ne i dizajnojmë markat tona për të treguar një histori bindëse dhe gjithëpërfshirëse. Pepsi është një shembull i shkëlqyer i një marke që e ka rikrijuar veten vazhdimisht gjatë 125 viteve për të mbetur pjesë e kulturës pop dhe pjesë e jetës së njerëzve,” tha shefi i dizajnit të Pepsi-t. Ne projektuam identitetin e ri të markës për të lidhur brezat e ardhshëm me trashëgiminë e markës sonë.”
Logoja e re do të shfaqet e njëjtë në secilin produkt, i cili do të vazhdojë të mbajë të njëjtat skema ngjyrash që kanë aktualisht. Produktet e rregullta Pepsi me sheqer të plotë do të kenë etiketa dhe kanaçe blu, ndërsa produktet Diet Pepsi do të jenë ende të argjendta. Produktet Zero Sugar Pepsi, nga ana tjetër, do të kenë kanaçe të zeza dhe etiketa shishe, pavarësisht nga shija – e zakonshme ose Wild Cherry.
Është ndryshimi i parë i logos për kompaninë në 14 vjet, pasi ka ndryshuar për herë të fundit logot dhe markën e tyre aktuale në 2008. Si vetë globi ashtu edhe fonti i përdorur janë ndryshuar, duke ofruar një pamje të re të re dhe një homazh për pamjen e përdorur nga marka midis viteve 1950 dhe 1986.
Ndryshimet e logos do të debutojnë më vonë këtë vit në tregjet e Amerikës së Veriut përpara se të marrin një prezantim global gjatë vitit 2024.