IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result
  • Login
  • Register
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
IconStyle
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
Nuk ka rezultat
View All Result
IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result

Mësoni ndikimin e kafesë në shëndetin e stomakut

08:32 26/08/2024
në Featured, shendeti
Kohë leximi: 1 min
A A
0
Mësoni ndikimin e kafesë në shëndetin e stomakut
Share on FacebookShare on Twitter

Kafeja është një pije stimuluese e cila ka ndikim të fortë në organizëm. Duke qenë se ajo ka aciditet të lartë, nëse konsumohet në sasi të mëdha mund të ndikojë negativisht në membranat e stomakut dhe të zorrëve.

Në varësi të problemeve shëndetësore, edhe kohëzgjatja e pirjes së kafesë ndikon në përkeqësimin e simptomave, thonë ekspertët. Sipas tyre, pirja afatgjatë e kafesë mund të shkaktojë probleme si gastrit apo ulçera.
Në rastet e problemeve me shëndetin e stomakut mund të pini vetëm një kafe në ditë, pas buke.

Lexo edhe :

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/26

Nëse nuk vuani nga konstipacioni, atëherë pirja e tepërt e kafesë mund të prodhojë lëvizje të nxituara të zorrëve.

Kafja pa kafeinë mund të përkeqësojë problemet tek njerëzit që vuajnë nga sëmundjet e rrugëve urinare. Efektet e mësipërme janë të provuara shkencërisht, ndërkohë që ka studime që analizojnë më tej ndikimin e kafesë në sistemin tretës.

Etiketa: kafeshendet

Kontribuo për lajmin, dërgo foto ose video në redaksi



Denoncime


Lajme Të lidhura

Studimi: 40% e rasteve të reja të kancerit në botë mund të parandalohen!
Featured

Studimi: 40% e rasteve të reja të kancerit në botë mund të parandalohen!

15:04 04/02/2026
A është çokollata e zezë vërtet e mirë për ju?
Featured

A është çokollata e zezë vërtet e mirë për ju?

11:49 19/01/2026
Sheqeri është kudo: ushqimet e përditshme që na mashtron trupi
Featured

Sheqeri është kudo: ushqimet e përditshme që na mashtron trupi

19:56 09/01/2026
Ushqimi i një dite më parë mund t’ju sëmurë, ja çfarë thonë ekspertët
Featured

Ushqimi i një dite më parë mund t’ju sëmurë, ja çfarë thonë ekspertët

23:24 06/01/2026
Pija detox që po shkëlqen: lëngu i selinos, realitet apo mit?
Featured

Pija detox që po shkëlqen: lëngu i selinos, realitet apo mit?

13:34 30/12/2025
Para
Dikur rivalë, ndërsa sot e mbështet Ledrin/ Noizy: Një dhe i vetmi

Dikur rivalë, ndërsa sot e mbështet Ledrin/ Noizy: Një dhe i vetmi

Pas kërkesës për divorc nga JLO, a ka kontakt Affleck me fëmijët e saj?

Pas kërkesës për divorc nga JLO, a ka kontakt Affleck me fëmijët e saj?

Këto shenja do të jenë më me fat në shtator

Këto shenja do të jenë më me fat në shtator

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Mos humb asgjë! Merr i pari lajmet pikante dhe ofertat ekskluzive

Te fundit

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/26
Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

08:17 09/06/26
Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

11:03 08/06/26
Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

23:17 07/06/26
“U kurova falë rrjeteve sociale, jo falë sistemit”/ Dajana Kalo i përgjigjet Ramës: Po qytetarët e zakonshëm që nuk kanë zë, kush i dëgjon dhe kush i shpëton?

“U kurova falë rrjeteve sociale, jo falë sistemit”/ Dajana Kalo i përgjigjet Ramës: Po qytetarët e zakonshëm që nuk kanë zë, kush i dëgjon dhe kush i shpëton?

22:41 07/06/26
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In