T&T po promovon një sfidë ku një individ me fat do të ketë mundësinë të fitojë një çmim në para për eliminimin e përdorimit të tyre të mediave sociale për një muaj.
Sfida “Detox Sfida The All Connections All Media” synon të inkurajojë “përdorimin e shëndetshëm të mediave sociale”, sipas faqes së internetit të sfidës.
Individët e interesuar do të aplikojnë për t’u zgjedhur për sfidën.
Pasi një person të aplikojë për sfidën, AT&T do të njoftojë individin e zgjedhur javën e 1 Nëntorit për përzgjedhjen e tij për të marrë pjesë në sfidën e “detoksifikimit” të mediave sociale.
Aplikanti i zgjedhur do të marrë një çmim prej 2,500 dollarë në para për ndalimin e përdorimit të mediave sociale për 25 ditë.
Fituesit të çmimit do t’i kërkohet gjithashtu të vendosë qëllime për detoksifikimin e tyre si pjesë e sfidës. Sfida nuk ndalon përdorimin e aplikacioneve të tjera si lojërat ose aplikacionet e lajmeve.
Janë pesë komponentë të sfidës. E para është të gjurmoni humorin individual duke përdorur mediat sociale si normale në fillim për pesë ditë. Komponenti tjetër do të jetë fshirja e të gjitha aplikacioneve të mediave sociale nga telefoni ose tableti për 25 ditë.
Pasi të fshihen të gjitha aplikacionet sociale, një person duhet të vendosë synime dhe të punojë në arritjen e tyre në vend të përdorimit të mediave sociale. Një paketë e llojeve të kujdesit do të pajiset me artikuj për të ndihmuar në kalimin e kohës si gjatë punës në qëllimet e lartpërmendura.
Këto artikuj përfshijnë një aparat fotografik të shtypur në insta (mendoni për një aparat Polaroid), një planifikues, libra, lojëra në bord, një aplikacion për mësimin e gjuhës, një libër sfidues aventure, dhe një aplikacion për gjurmimin e humorit.
Gjatë rrjedhës së sfidës, një person duhet të ndjekë gjendjen shpirtërore të tij dhe të shohë se si janë dhe si ndihen në aplikacionin e gjurmuesit të humorit dhe në një fletë detyre që ata ofrojnë.
Në fund të 25 ditëve, një person duhet të dokumentojë në një video ose të shkruajë dhe të tregojë se si “mbyllja e mediave sociale ndikoi tek ata.
Sipas një studimi të një Qendre Kërkimore Pew të botuar në prill, pavarësisht nga ndjenjat negative të publikut ndaj aspekteve të caktuara të mediave sociale, shtatë nga dhjetë amerikanë përdorin një aplikacion të mediave sociale.
YouTube është faqja më e njohur me 81% të amerikanëve që e përdorin atë. Facebook është i dyti më i popullarizuari me 61%.
Departamenti Amerikan i Sigurisë Kombëtare jep disa këshilla shtesë për të qëndruar larg mediave sociale. Ato përfshijnë bisedën për pushimin me miqtë dhe familjen, si dhe rëndësinë e pushimit.
Ata gjithashtu rekomandojnë mënyra të “mbushjes së boshllëkut” të lënë pas duke mos përdorur mediat sociale, diçka që sfida adreson. Leximi i një libri, shëtitja ose punimi i një aftësie janë disa nga mënyrat për të zënë kohë që normalisht do të shpenzoheshin duke argumentuar ose kontrolluar njerëzit në mediat sociale.
Në faqen zyrtare ( këtu ) mund të shihni gjithë detajet e nevojshme.