Nëse mendojmë për vjeshtën e lidhim me shirat dhe ato ditët e zymta pa diell. Verës i thamë “Mirupafshim” për këtë vit, javën e kaluar, kur reshjet mbuluan të gjithë vendin. Dhe kjo do të thotë që ju nevojitet patjetër një çantë e re lëkure, e cila nuk depërton ujin dhe me një ngjyrë të përshtatshme që do t’ju shoqërojë në ditët e freskëta të këtij sezoni.
Në fakt shumë kanë nisur të mendojnë për gardërobën e vjeshtës , që gjatë verës dhe duket se nevojat e tyre i ka plotësuar marka italiane “Furla”.
Italia nuk është e famshme vetëm për pica apo makarona, por gjithashtu njihet për lëkurën e shkëlqyer, që përdoret për të krijuar këpucë, xhaketa, kuleta apo çanta të qëndrueshme.
“Furla” përdor vetëm lëkurën më të mirë, e cila kalon nëpër një proces të veçantë të nxirjes dhe pastaj i jepet kujdesi më i madh për detajet. Luksin e fundit mund ta shikoni në çantën tuaj dhe nuk do të gjeni absolutisht asnjë defekt.
Çantë Furla Giada (bli këtu)
Cilësinë e tyre e tregoi besnikëria e klientëve në 6-mujorin e parë të 2017-s, me një faturë të ardhurash prej 238 milionë euro, me një rritje prej 23.5% krahasuar me 193 milionë euro të ardhura në gjysmën e parë të vitit 2016.
“Rritja e shitjeve direkte në dyqane apo online ka qenë dyfish”, konfirmon një nga drejtuesit kryesor të markës. Performancën më të lartë të shitjeve e kishte Azia me një rritje prej 63%.
Çantë supi Furla Stacy (bli këtu)
Kina, siç shpjegohet në deklaratën e markës, “shënoi një rritje dyfish të të ardhurave”, e njëjta gjë figuron edhe në Kore dhe Australi. Në Japoni të ardhurat e shitjes nga çantat dhe aksesorët e “Furla”-s u rritën me 16%, ndërsa në Shtetet e Bashkuara të Amerikës pati një rritje prej 3%.
“Të dhënat nga shitjet për gjysmën e parë të vitit 2017 na bëjnë shumë krenarë dhe theksojmë dyfishimin e rritjes së shitjeve gjatë 3 viteve të fundit”, shprehet një nga përfaqësuesit e “Furla”-s, Alberto Camerlengo.
Kuletë Furla Capriccio (bli këtu)
Deri më sot “Furla” ka 444 dyqane në të gjithë botën, nga të cilat rreth gjysma janë në menaxhim të drejtpërdrejtë. Duke mos përfshirë dyqanet online, që shesin aksesorët e markës, si “Chic Règime” në Shqipëri.
Dhe nuk është aspak rastësi arsyeja pse çantat dhe aksesorët “Furla” janë më të shiturat dhe më të kërkuarat nga të famshmit dhe jo vetëm.
Çantë shpine Furla Piper (bli këtu)
“Furla” ka gjithçka: historinë, trashëgiminë, zejtarinë. “Furla” arriti të ruajë hijeshinë e saj të përjetshme gjatë viteve, duke ndryshuar veten dhe duke dalë me stile të përparuara, modele të guximshme dhe detaje unike, ndonjëherë të frymëzuara nga bota e artit bashkëkohor. Çanta “Furla” është krijuar për femrën e pavarur, të sigurt dhe seksi, të ditëve të sotme.
Orë Furla Linda (bli këtu)
Ka shumë çanta “Furla” që kanë kaluar testin e kohës. Çanta që mund t’i vendosni vite pasi i keni blerë, “Mendoj se e pashë këtë çantë në sfilatën e pranverës”. Më të njohurat: Piper dhe Metropolis. Piper është çanta e stilit të lartë që ju dëshironi të merrni për të punuar, ndërsa Metropolis është çanta e vogël prej lëkure, që mund të rimodelojë plotësisht veshjen tuaj.
Duket e pashpjegueshme, modelet e saj të reja janë të mrekullueshme dhe çantat e vogla vazhdojnë të jenë tendenca më e fundit e aksesorëve.
Çantë e vogël Furla Metropolis (bli këtu)
Pra, çfarë po prisni?
Mbajtësja e çelësave Furla (bli këtu)
Burimi: Iconstyle.al