Rripi me logo ka një rikthim në skenën e modës, nga Kendall e cila mban aksesorin Hermes me logon H, te Paris Hilton e cila preferon Dior, me logon CD.
Ndërsa mania e logos u përhap kudo në fund të viteve ’80 dhe në fillim të viteve ’90, ajo është rikthyer sërish këtë vit në pasarelë dhe në stilin e rrugës.
Ditët e sotme, rripi me logo është përhapur kudo dhe ka gjetur mbështetje nga Kendall Jenner, Gigi Hadid, Rihanna dhe gjenerata e “Instagram”-it.
Disa nga versionet më të përhapura të fashionistave ishte rripi i Saint Laurent me detajin e zinxhirit floriri dhe logon YSL, si dhe rripi i thjeshtë i Gucci-t. Rripi me logo është një aksesor shumë i kombinueshëm me xhinse, bluze të thjeshtë dhe “choker” të zezë. Çelësi është që të mos ngarkoheni dhe jini të lirshëm në kombinimin e veshjeve.
Burimi: Vogue