Katër prokurorë kombëtarë po hetojnë aktualisht Chiara Ferragni-n dhe punonjësit e bamirësisë Balocco pas gjobës së madhe nga Antitrust. Rreziku për sipërmarrësin është ai i akuzës për mashtrim komercial. Por a është ky me të vërtetë një skenar i besueshëm?
(Intervistë me Paolo Di Fresco. Avokati penal i Milanos)
Milano, Kuneo, Prato dhe Trento. Numri i prokurorëve kombëtarë është rritur në katër dhe, pas ankesave për mashtrim të rëndë të paraqitur nga Codacons në 104 provinca italiane, ata aktualisht po hetojnë Chiara Ferragni-n dhe Pandori Bene Balocco pas gjobës së madhe nga Antitrust për “praktikë të padrejtë tregtare”.
Bëhet fjalë për dosje “eksploruese” të modelit 45, pra pa të dyshuar apo hipoteza për krim. Megjithatë, nëse hetimet do të vazhdonin dhe do të paraqisnin të njëjtën hipotezë të krimit në provinca të ndryshme, pasi fakti është unik, hetimet e ndryshme do të shkriheshin në një procedurë të vetme, me gjasë të kryesuar nga prokurori Eugenio Fusco i Milanos. Por a është ky një skenar vërtet i mundshëm?
Çfarë nënkuptohet me krimin e mashtrimit tregtar?
Krimi i mashtrimit në tregti mbron korrektësinë e shkëmbimeve tregtare ose, për të qenë më të qartë, besimin e blerësit se produkti që blen nuk ka origjinë, cilësi ose sasi të ndryshme nga ajo e deklaruar. Prandaj, krimi konsiston në dorëzimin te blerësi i një malli të ndryshëm nga ai që i ishte ofruar publikut ose për të cilin ishte rënë dakord në një negociatë individuale.
Çfarë dënimi sjell?
Nëse nuk janë sende të çmuara, dënimi është me burgim deri në dy vjet ose gjobë deri në 2065 euro.
Prokuroria e Milanos, ashtu si të tjerat, ka hapur një dosje “gjetje”. Çfarë elementesh duhet të ketë që ai të kthehet në një hetim real?
Prokurorët do të nisin hetimet për të kuptuar nëse ofrimi i Balocco pandoro për publikun përbën mashtrim tregtar. Më saktë, do të sqarohet se cili ka qenë roli i influencuesit dhe kompanive që menaxhojnë imazhin e saj në zgjedhjen për të lidhur shitjen e ëmbëlsirave të markës Ferragni me një donacion që me sa duket Balocco e kishte bërë tashmë vetë.
Cilat janë tarifat që mund të rrezikojë tani sipërmarrësi dixhital?
Nëse do të mblidheshin elementë për të mbështetur një akuzë kundër tij, pra se ai ka vepruar me ndërgjegje dhe vullnet për të ofruar për shitje një mall të ndryshëm nga ai i deklaruar, ai me të vërtetë do të rrezikonte të akuzohej për mashtrim në tregti. Mirëpo, nuk duket se çështja ka ndonjë rëndësi të qartë kriminale.
A mund të ngrihet akuza për mashtrim të rëndë të ngritur ndaj jush nga shoqatat e konsumatorëve?
Nuk besoj se ekzistojnë kushtet për një mashtrim dhe konkretisht një mashtrim kontraktual.
Çfarë lloji i krimit është, kur ndodh dhe çfarë dënimi sjell?
Mashtrimi, i cili është një krim për mbrojtjen e pasurisë, ndodh kur blerësi është shtyrë të lidhë kontratën në sajë të mashtrimit atëherë kur shitësi fsheh ose i paraqet në mënyrë të rreme blerësit rrethanat e fakteve që kushtëzojnë vullnetin e tyre.