Ndodh vazhdimisht kudo nëpër botë që firma të mëdha dhe me emër, tentojnë të mbyllin biznese të vogla që përpiqen të rriten pak nga pak.
Mjafton një arsye si ‘emri thuajse i ngjashëm’ për ta përdorur si justifikim dhe për të ngritur padi, duke kërkuar që biznesi i vogël të mbyllet.
Kështu ka ndodhur edhe me firmën gjigante të modës ZARA, e cila po tenton të mbyllë një biznes shqiptar në Australi, “House of Zana”. ZARA pretendon se klientët do të ngatërrojnë emrin e firmës së tyre me “House of Zana”, ndaj kanë ngritur padi për ta mbyllur biznesin me këtë emër.
Ata besojnë se ekziston rreziku se “konsumatorët mund të lexojnë gabimisht, të dëgjojnë gabimisht, të shqiptojnë gabimisht dhe/ose ta perceptojnë ndryshe House of Zana si ZARA” dhe se emri i markës “zbeh veçorinë dhe reputacionin e markës ZARA”. Ata kërkojnë të hiqen të gjitha markat dhe të ndryshohet emri “House of Zana”, diçka për të cilën është punuar prej vitesh nga vetë shqiptarja Amber Kotrri.
View this post on Instagram
“Fjala Zana në shqip do të thotë “zanë”, vendi ku lindi kompania jonë dhe kemi rrënjë të forta familjare. Është gjithashtu shtëpia e studios sonë të prodhimit të qëndrueshëm, ku veshjet tona janë të gjitha të dizajnuara dhe të punuara me dorë, me prioritet kujdesin e të gjithë punëtorëve tanë. Ne zgjodhëm emrin ‘Shtëpia e Zanës’, sikur rrobat tona të bukura të jenë bërë nga zanat. Emri ynë është shumë kuptimplotë dhe personal për ne dhe nuk përbën kërcënim tregtar për kompaninë e veshjeve shumë miliarda dollarëshe ZARA dhe tregun e tyre masiv. Nuk besojmë se dikush ka apo do të ngatërrojë House of Zana me ZARA-n. Ne jemi një biznes i vogël që specializohet në kimonot e bëra me dorë.”
“ZARA është një markë e njohur botërore e modës me mbi 2000 dyqane me pakicë në mbarë botën dhe një koleksion masiv të produkteve. Nuk ka rrezik të na ngatërroni me ZARA-n, ndaj pse duhet të lejohet një gjigant korporativ të ndalojë një biznes të vogël të përdorë një emër që nuk është aspak i ngjashëm me emrin e tyre dhe që do të rezultonte në shkatërrimin e markës sonë? Ne e dimë se nuk jemi një kërcënim për ta, por ata mund të shkatërrojnë gjithçka për të cilën kemi punuar kaq shumë.
Ne kemi bërë të gjitha përpjekjet tona për të krijuar këtë markë unike dhe pasi kemi luftuar me pandeminë, gjëja e fundit që duam të bëjmë është të detyrohemi të ndryshojmë markën, të heqim të gjitha etiketat që janë të qepura në stokun tonë, të ndryshojmë shoqërinë tonë emrat e mediave dhe ballina e dyqaneve (që është ajo që kërkon ZARA). Kjo do të shkaktonte dëme të pariparueshme për biznesin tonë të vogël dhe të dashur. Ne kemi shpenzuar vite duke rritur ëndrrën tonë dhe duke punësuar një ekip të mrekullueshëm. Asnjëherë nuk kemi parë dhe nuk kemi parë ndonjë ngjashmëri në emrin apo logon e Shtëpisë së Zanës, me atë të ZARA-s.”