IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result
  • Login
  • Register
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
IconStyle
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
Nuk ka rezultat
View All Result
IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result

E dije? Konsumuesit e mishit kanë më shumë gjasa të jetojnë deri në 100 vjeç

20:19 21/05/2026
në Featured, Shendet, Uncategorized
Kohë leximi: 1 min
A A
0
E dije? Konsumuesit e mishit kanë më shumë gjasa të jetojnë deri në 100 vjeç
Share on FacebookShare on Twitter

Një studim i gjerë i realizuar Në Kinë mbi jetëgjatësinë ka nxjerrë në pah një lidhje interesante mes konsumit të mishit dhe mundësisë për të arritur moshën 100 vjeç, veçanërisht tek gratë shumë të moshuara. Sipas rezultateve, gratë nën peshë që konsumonin mish në mënyrë të rregullt kishin deri në 44% më shumë gjasa për të arritur shekullin e jetës, krahasuar me ato që nuk konsumonin produkte shtazore.

Hulumtimi u bazua në të dhënat e mbi 5,000 personave mbi moshën 80 vjeç, duke krahasuar njëqindvjeçarët me ata që nuk e kishin arritur këtë moshë. Studiuesit theksojnë se lidhja e vërejtur nuk nënkupton shkakësi të drejtpërdrejtë, por vetëm një korrelacion statistikor.

Lexo edhe :

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/26

Sipas autorëve të studimit, faktori i masës trupore (BMI) duket të ketë rol të rëndësishëm në këtë rezultat. Tek personat nën peshë, marrja e mjaftueshme e kalorive dhe proteinave mund të ndikojë pozitivisht në shëndetin e përgjithshëm dhe rezistencën ndaj sëmundjeve në moshë të thyer.

Nga ana tjetër, nuk u gjetën dallime domethënëse në jetëgjatësi mes vegjetarianëve që konsumonin vezë, bulmet ose peshk dhe atyre që konsumonin mish. Gjithashtu, ekspertët paralajmërojnë se studimi nuk merr parasysh faktorë të tjerë të rëndësishëm si aktiviteti fizik, kushtet sociale apo ndryshimet e dietës gjatë gjithë jetës.

Në përfundim, studiuesit sugjerojnë se një dietë e balancuar, e cila përfshin si ushqime bimore ashtu edhe sasi të moderuara të ushqimeve shtazore, mund të jetë më e favorshme për plakje të shëndetshme. Studimi është publikuar në American Journal of Clinical Nutrition.


Kontribuo për lajmin, dërgo foto ose video në redaksi



Denoncime


Lajme Të lidhura

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!
Featured

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/2026
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026
Featured

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/2026
Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”
Celebrity

Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

08:17 09/06/2026
Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!
Aktualitet

Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

11:03 08/06/2026
Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit
Featured

Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

23:17 07/06/2026
Para
Alex Rodriguez dhe Jaclyn Cordeiro ndahen pas 3 vitesh lidhje!

Alex Rodriguez dhe Jaclyn Cordeiro ndahen pas 3 vitesh lidhje!

Tronditet showbizi turk: Lëshohet urdhër-arresti për Serenay Sarıkaya dhe të tjerë

Tronditet showbizi turk: Lëshohet urdhër-arresti për Serenay Sarıkaya dhe të tjerë

Jessie J zbulon se ka mposhtur kancerin: “Qava me orë të tëra”

Jessie J zbulon se ka mposhtur kancerin: “Qava me orë të tëra”

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Mos humb asgjë! Merr i pari lajmet pikante dhe ofertat ekskluzive

Te fundit

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/26
Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

08:17 09/06/26
Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

11:03 08/06/26
Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

23:17 07/06/26
“U kurova falë rrjeteve sociale, jo falë sistemit”/ Dajana Kalo i përgjigjet Ramës: Po qytetarët e zakonshëm që nuk kanë zë, kush i dëgjon dhe kush i shpëton?

“U kurova falë rrjeteve sociale, jo falë sistemit”/ Dajana Kalo i përgjigjet Ramës: Po qytetarët e zakonshëm që nuk kanë zë, kush i dëgjon dhe kush i shpëton?

22:41 07/06/26
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In