Dua Lipa prezantoi për Vogue, platformën e saj ‘Service95’
Platforma ka të bëjë me shërbim për stilin, kulturën dhe shoqërinë dhe një paraqitje kryesore e markës Dua.
“Kam ëndërruar për këtë për kaq shumë kohë,” thotë këngëtarja për Vogue ekskluzivisht për platformën e saj të ardhshme.
“Është një hobi im masiv – gjithmonë kam mbajtur shënim lista të gjithçkaje: vendet e mia të preferuara për të ngrënë, vendet e mia të preferuara për të qëndruar. Sinqerisht, nëse do t’ju tregoja aplikacionin Notes në telefonin tim tani…”
Në fakt, kjo është pikërisht ajo që Dua po bën me Service95, një buletin javor me rekomandime të kuruara personalisht nga vetë ylli i muzikës pop – nga hoteli i saj i preferuar i mbyllur në Paris, në vendin më të mirë për ‘dumplings’ në rajonin e 11-të, tek lista e playlist-it që ajo ka përgatitur për të dëgjuar gjatë fluturimit për në shtëpi.
“Të gjithë miqtë dhe familja ime, kudo që udhëtojnë në botë – edhe nëse janë atje vetëm për një natë – do të më dërgojnë mesazhe për të pyetur se çfarë duhet të bëjnë”, tha ajo.
“Unë jam personi i tyre që i kërkojnë rekomandime.”
Service95 do të lançohet në fillim të vitit 2022, pikërisht kur ajo përgatitet të nisë turneun e saj botëror Future Nostalgia.