IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result
  • Login
  • Register
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
IconStyle
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
Nuk ka rezultat
View All Result
IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result

Çaj apo kafe? Si ndikojnë në shëndet dhe jetëgjatësi

15:45 09/12/2025
në Featured, shendeti
Kohë leximi: 2 min
A A
0
Çaj apo kafe? Si ndikojnë në shëndet dhe jetëgjatësi
Share on FacebookShare on Twitter

Kafeja dhe çaji janë dy nga pijet më të njohura në botë, dhe studimet e fundit tregojnë se të dyja mund të sjellin përfitime të rëndësishme për shëndetin.

Një studim i madh me rreth 1.3 milion pjesëmarrës zbuloi se konsumi i moderuar i çajit (1.5 deri 2 gota në ditë) lidhet me ulje të vdekshmërisë nga të gjitha shkaqet, duke përfshirë sëmundjet kardiovaskulare dhe kancerin. Studime të tjera tregojnë se çaji i zi ul rrezikun e sëmundjeve koronare të zemrës. Megjithatë, përfitimet nuk rriten me konsum më të madh se 2 gota në ditë, kështu që nuk ka të bëjë të prisni që një dozë e madhe të sigurojë jetëgjatësi të jashtëzakonshme.

Lexo edhe :

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/26

Kafeja, nga ana tjetër, është e pasur me antioksidantë që luftojnë radikalet e lira dhe ngadalësojnë plakjen qelizore, duke ulur rrezikun e sëmundjeve kronike. Studimet tregojnë se konsumuesit e kafesë kanë më pak rrezik të zhvillojnë sëmundje neurodegjenerative si Alzheimeri dhe Parkinson. Një meta-analizë që përfshinte 201 studime sugjeron se 3-4 filxhanë kafe në ditë shoqërohen me 17% ulje të vdekshmërisë nga të gjitha shkaqet dhe 19% ulje të vdekshmërisë nga sëmundjet kardiovaskulare. Konsumi i moderuar (2-4 filxhanë) gjithashtu ngadalëson kalimin nga prediabeti në diabet. Disa përmbledhje sugjerojnë se pirja e deri në 3 filxhanëve kafe në ditë mund të shtojë rreth 2 vjet jetëgjatësi.

Pra, çaj apo kafe? Të dyja kanë përfitime, por individët me refluks, takikardi, hipertension të pakontrolluar ose çrregullime paniku mund të tolerojnë më mirë çajin. Disa studime sugjerojnë se një kombinim i të dyjave mund të sigurojë mbrojtje më të gjerë, por çelësi është gjithmonë moderimi.

Të dyja pijet janë miq të shëndetit, nëse konsumohen me mençuri.


Kontribuo për lajmin, dërgo foto ose video në redaksi



Denoncime


Lajme Të lidhura

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!
Featured

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/2026
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026
Featured

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/2026
Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”
Celebrity

Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

08:17 09/06/2026
Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!
Aktualitet

Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

11:03 08/06/2026
Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit
Featured

Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

23:17 07/06/2026
Para
Zhvillim i madh! 92% e qelizave të kancerit të lëkurës mund të shkatërrohen me terapi të saktë me dritë

Zhvillim i madh! 92% e qelizave të kancerit të lëkurës mund të shkatërrohen me terapi të saktë me dritë

Pamela Anderson flet hapur për romancën e saj me Liam Neeson, tregon sa zgjati lidhja

Pamela Anderson flet hapur për romancën e saj me Liam Neeson, tregon sa zgjati lidhja

Jennifer Lopez në hall! Burri i saj i parë e sulmon, e akuzon për pabesi me Diddy-n

Jennifer Lopez në hall! Burri i saj i parë e sulmon, e akuzon për pabesi me Diddy-n

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Mos humb asgjë! Merr i pari lajmet pikante dhe ofertat ekskluzive

Te fundit

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/26
Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

08:17 09/06/26
Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

11:03 08/06/26
Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

23:17 07/06/26
“U kurova falë rrjeteve sociale, jo falë sistemit”/ Dajana Kalo i përgjigjet Ramës: Po qytetarët e zakonshëm që nuk kanë zë, kush i dëgjon dhe kush i shpëton?

“U kurova falë rrjeteve sociale, jo falë sistemit”/ Dajana Kalo i përgjigjet Ramës: Po qytetarët e zakonshëm që nuk kanë zë, kush i dëgjon dhe kush i shpëton?

22:41 07/06/26
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In