Filmi Barbie ka një avantazh të madh ndaj Oppenheimer.
Ndërsa Oppenheimer po sundon arkat e Indisë, Barbie ka tejkaluar Oppenheimer në më shumë se 70 territore ndërkombëtare.
Sipas një raporti në The Hollywood Reporter, Barbie mblodhi 70 milionë dollarë në ditën e parë të publikimit në SHBA. Pritet të mbledhë 150 milionë dollarë në SHBA gjatë fundjavës dhe 120 milionë dollarë të tjerë nga rreth 70 territore në mbarë botën. Kjo do të thotë se mund të mbledhë mbi 280 milionë dollarë.
Nga ana tjetër, sipas një raporti të Deadline, Oppenheimer po synon 165 milionë dollarësh në mbarë botën, nga të cilat 88.9 milionë dollarë mund të vijnë nga tregjet ndërkombëtare.
Sa për Indinë, Oppenheimer ka mbledhur 31 milionë gjatë dy ditëve të para dhe Barbie ka mbledhur 11.5 milionë deri më tani.
“Industria e filmit ka një rekord shumë të shëndetshëm të akomodimit të dy fotove të mëdha,” tha David Gross nga Franchise Entertainment Research.
“Studiot janë me shumë përvojë dhe nuk shkelin njëra-tjetrën”, shtoi ai, duke vënë në dukje se të dy filmat përgjithësisht tërheqin audiencë të ndryshme.
“Oppenheimer do të ishte më i orientuar drejt meshkujve dhe më i vjetër, dhe Barbie do të ishte më i orientuar nga femrat dhe më i ri”, tha David për AFP.