Tani që kanë kaluar 28 ditë nga premiera e Sezonit 4 të Volumit 2 të “Stranger Things”, është zyrtare: sezoni nuk e theu rekordin e “Squid Game” për t’u bërë sezoni më i njohur televiziv i Netflix.
Transmetuesi e llogarit këtë statistikë bazuar në orët e shikuara gjatë 28 ditëve të para. Në rastin e publikimit të segmentuar të sezonit 4 të “Stranger Things”, shikueshmëria e vëllimit të parë në 28 ditët pas debutimit të tij u kombinua me shikueshmërinë e vëllimit të dytë pas 28 ditësh — që do të thotë se shikueshmëria nuk ndikoi drejt numërimit përfundimtar. (Vëllimi 1 përbëhet nga shtatë episode që debutuan më 27 maj, ndërsa Vëllimi 2 përbëhet nga dy episode që debutuan më 1 korrik.)
Në fund të fundit, Sezoni 4 i “Stranger Things” përfundoi shfaqjen e tij me 1.4 miliardë orë shikime, krahasuar me “Squid Game” 1.7 miliardë. E rëndësishme për t’u theksuar është koha e shfaqjes së të dy sezoneve: “Squid Game” është rreth 8 orë në total, ndërsa “Stranger Things” Sezoni 4 është afërsisht 13 orë, por avantazhi 5-orësh i fantashkencës së vëllezërve Duffer nuk ishte i mjaftueshëm për të kaluar dramën koreano-jugore të Hwang Dong-hyuk.
Me 57.7 milionë orë të shikuara, Sezoni 4 i “Stranger Things” zuri vendin e dytë në Top 10 të Netflix gjatë dritares së shikimit të 25-31 korrikut, i mposhtur për të dytën javë radhazi nga sezoni 4 i “Virgin River”, i cili u shikua për 87.9 milion orë.
Kjo ishte gjithashtu java e parë që nga debutimi i Sezonit 4 Vëllimi 1 i “Stranger Things” që nuk përfshinte të gjitha sezonet e mëparshme të shfaqjes në Top 10: Në vendin e tetë ishte Sezoni 3 me 21.4 milionë orë, dhe në vendin e 10 ishte Sezoni 2 me 20.2 milionë orë shikimi.