Gjigandi suedez i transmetimit të muzikës Spotify ka njoftuar se do të shkurtojë 17% të fuqisë punëtore, rreth 1500 vende pune, pasi kompania kërkon të zvogëlojë kostot. Shefi ekzekutiv Daniel Ek tha se ai kishte marrë vendimin “të vështirë” me ngadalësimin “dramatikisht” të rritjes ekonomike.
Spotify punëson rreth 9000 njerëz dhe Ek tha se “veprime thelbësore për të drejtën e kostove tona” nevojiteshin që kompania të përmbushte objektivat e saj. Ai shtoi se e kuptoi se shkurtimet do të ishin “tepër të dhimbshme për ekipin tonë”.
“Unë e kuptoj se kjo do të ndikojë në një numër individësh që kanë dhënë kontribute të vlefshme“, tha Ek.
“Të them troç, shumë njerëz të zgjuar, të talentuar dhe punëtorë do të largohen nga ne.”
Spotify shkurtoi stafin në fillim të këtij viti , por këto plane i zbehin ato njoftimet e mëparshme. Në rezultatet e tij të fundit, Spotify kishte raportuar një fitim prej 65 milion € për tre muajt deri në shtator – fitimi i tij i parë tremujor për më shumë se një vit i ndihmuar nga rritja e çmimeve dhe numri më i lartë i abonentëve. Kompania e teknologjisë është zgjeruar në mbarë botën pasi kërkon të arrijë një miliard përdorues deri në vitin 2030. Aktualisht ka 601 milionë prej tyre, nga 345 milionë në fund të vitit 2020.
Ek tha se duke pasur parasysh rezultatet e fundit “pozitive”, shkurtimet e vendeve të punës që shpallen “do të ndjehen çuditërisht të mëdha” për shumë njerëz. Ai tha se Spotify kishte konsideruar të bënte reduktime më të vogla gjatë 2024 dhe 2025, por vendosi se nevojiteshin veprime më drastike për të përmirësuar financat e kompanisë.
Që nga lansimi, Spotify ka shpenzuar shumë para për rritjen e biznesit dhe për të siguruar përmbajtje ekskluzive, si podkaste të krijuara nga Michelle dhe Barack Obama, si dhe Duka dhe Dukesha e Sussex.
Marrëveshja me Harry-n dhe Meghan-in kushtoi 25 milionë dollarë të raportuar dhe pa vetëm 12 episode të dorëzuara mbi dy vjet e gjysmë përpara se marrëveshja të përfundonte në qershor.