Rrjetet sociale luajnë një rol të rëndësishëm në marketing, shitje, reklamim dhe më tej. Prandaj është thelbësore për kompaninë tuaj të ketë adresa në rrjetet sociale dhe vazhdimisht të ketë praktika evoluese. Grupi i audiencës që iu ndjek dhe momentet e duhura për të postuar janë komponentët kryesor të një strategjie efektive në rrjetet sociale.
Momentet më të mira për të postuar varen nga industria, kanali dhe target audienca. Në 5 nga rrjete më të mëdha sociale: Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram dhe Pinterest – ndërveprimi i përdoruesve arrin kulmin në momente të caktuara. Raporti ka thënë se ora 5 pasdite e ditës së Martë është momenti ideal për të nxjerr një tweet, ndërsa ora 8 pasdite e ditës së Martë është mundësia më e mirë për të marr më shumë klikime, pëlqime, shpërndarje apo komente në postimet në Facebook.
Mbrëmja e së Premtes është koha më ideale për të postuar në Instagram dhe orari i pikut në Pinterest është ora 1 e drekës ditën e Premte. Mëngjesi i së Mërkurës është koha e duhur për të postuar në LinkedIn sepse në këtë moment ju keni gjasa të komunikoni me profesionistët e biznesit para se ata të fillojnë nga puna.
Për industrinë e linjave ajrore, momenti më i mirë për të postuar në Twitter është ora 1 e së Premtes, kjo ndoshta sepse njerëzit janë duke u përgatitur për fluturimet e tyre. Për industrinë e arkitekturës, koha më e mirë për të dërguar një tweet është të Shtunën në mëngjes kur njerëzit kanë kohë të lirë nga puna për të menduar për projektet dhe rinovimet që mund t’i bëjnë shtëpisë.Kur dhe çfarë të postoni në rrjetet sociale të markave ndryshon për çdo biznes.
Të jesh i akorduar me audiencën dhe të kuptosh se cila përmbajtje vlen për të do t’iu ndihmojë të krijoni një strategji të fortë në median sociale.