Kim Kardashian ka hedhur poshtë një marrëveshje të vitit 2023 me Balenciaga-n pasi njoftoi se po “rivlerësonte” partneritetin e saj me shtëpinë e modës pas skandalit të tyre të reklamave.
Sipas TMZ, marka iu afrua Kardashian me ofertën përpara se të dilnin imazhet e diskutueshme – por ajo e refuzoi marrëveshjen pak pasi filloi reagimi.
Ylli i “Kardashians”, 42 vjeç, hoqi gjithashtu veshjet e shumta të Balenciaga-s që po planifikonte të vishte në ngjarjet e ardhshme dhe tashmë ka kontaktuar me stilistë të tjerë.
Vendimi i Kardashian për të hequr dorë nga fushata erdhi disa ditë përpara se ajo të denonconte markën, duke thënë se ajo ishte “e tronditur nga imazhet shqetësuese”.
“Kam qenë e heshtur për ditët e fundit, jo sepse nuk kam qenë e neveritur dhe e indinjuar nga fushatat e fundit të Balenciaga-s, por sepse doja një mundësi për të folur me ekipin e tyre për të kuptuar vetë se si mund të kishte ndodhur kjo,” shkroi Kim Kradashian në rrjetet sociale.
“Si nënë e katër fëmijëve, jam tronditur nga imazhet shqetësuese. Siguria e fëmijëve duhet të mbahet me respektin më të lartë dhe çdo përpjekje për të normalizuar abuzimin e fëmijëve të çfarëdo lloji nuk duhet të ketë vend në shoqërinë tone”– thuhet më tej në deklaratën e saj.
Ylli i “Kardashians”, e cila ka pozuar për disa fushata të Balenciaga-s dhe ka ecur në shfaqjen e tyre në pasarelë, vazhdoi të thotë se po “rivlerësonte” marrëdhënien e saj me markën – të cilën me sa duket tani e ndërpreu përgjithmonë.
Pavarësisht se Kim mori reagiime që nuk e kritikoi më herët markën, burimet i thanë TMZ se themeluesja e Skims aktualisht nuk është nën një kontratë me shtëpinë e modës.
Shumë të famshëm të tjerë – përfshirë motrën e Kardashian Kylie Jenner – kanë folur gjithashtu kundër markës luksoze.
Skandali dhe kritikat nisën në fillim të këtij muaji pasi marka luksoze publikoi një fushatë reklamuese që shfaqte fëmijë që mbanin arushë pelushi të veshur me parzmore të stilit të skllavërimit. Një tjetër prej imazheve përfshinte vendimin e Gjykatës së Lartë për pornografinë e fëmijëve.
Që atëherë, Balenciaga ka kërkuar falje dy herë dhe ka tërhequr fushatën e mundimshme.
“Ne do të donim të adresonim polemikat rreth fushatave tona të fundit reklamuese. Ne dënojmë ashpër abuzimin e fëmijëve; Nuk ka qenë kurrë qëllimi ynë për ta përfshirë atë në narrativën tonë”, thuhet në deklaratën në Instagram.
“Dy fushatat e veçanta reklamuese në fjalë pasqyrojnë një sërë gabimesh të rënda për të cilat Balenciaga merr përgjegjësinë.”
Që atëherë ata kanë ngritur një padi prej 25 milionë dollarësh kundër “palës së tretë” që krijoi imazhet për “neglizhencë të pamatur”.