Nëse jeni të lodhur nga Tinder apo Bumble, mund të dëshironi të provoni një aplikacion ndryshe për njohjet online. Aplikacioni i takimeve Schmoze fton përdoruesit të “shohin memet, jo njerëzit”, duke i përputhur ato bazuar në sensin e tyre të humorit.
Nëse një meme ju bëri të qeshni, ju rrëshqitni djathtas. Rrëshqitni majtas nëse nuk jeni të kënaqur. Pas disa rrëshqitjeve, algoritmi i Schmooze ju jep një “#matchrec”, duke shfaqur një profil të një personi me preferenca të ngjashme meme. Këtu aplikacioni fillon të sillet si të gjithë analogët e tjerë të drejtuar nga rrëshqitja, megjithëse me një kthesë të bazuar në meme.
Për t’ju ndihmuar të bëni gjykimin e shpejtë të këtij të huaji total, mund të lëvizni për të parë elementet tradicionale të një profili të aplikacionit për takime. Fotot dhe informacionet bazë demografike plotësohen nga një përshkrim i “jetës së tyre në meme” dhe lista e memeve në të cilat “ndizët”.
Themeluesja Vidya Madhavan e mori idenë për Schmooze nga suksesi i saj personal romantik. Ajo u takua me bashkëshortin e saj tani në Linkedin dhe çifti e goditi fillimisht duke shkëmbyer shaka me email. Përvoja e bëri atë të vlerësonte fuqinë e humorit për të nxitur marrëdhëniet njerëzore dhe ajo vendosi ta shfrytëzojë atë për të ndihmuar Gen-Z të fiksuar pas memeve të gjejnë dashurinë.
Që nga fillimi i tij si një test beta me 200 studentë të Stanfordit në verën e vitit 2020, Schmooze ka grumbulluar mbi 300,000 përdorues. Megjithëse pjesa më e madhe e përdorimit të tij është e përqendruar në Los Anxhelos dhe Bregun Lindor, ai po merr me shpejtësi tregje të reja.
Schmooze po hyn në një fushë të mbushur me njerëz në industrinë e aplikacioneve të takimeve me shumë miliarda dollarë. Tinder dhe Bumble janë marka të njohura prej kohësh dhe kanë miliona përdorues. Dhe Schmooze nuk është sigurisht aplikacioni i parë i takimeve që e cilëson veten si antisipërfaqësore, duke pretenduar se lehtëson lidhjet që nuk frymëzohen vetëm nga pamja. Memet e tij do të duhet të konkurrojnë me mashtrime si pyetësorët dhe zbulimet graduale të fytyrës.
Por ajo që Schmooze synon është se u ofron diçka përdoruesve që nuk kërkojnë romancë.
Koleksioni i tij prej 5000 memesh, i kuruar me kujdes nga kuadri i tij i oficerëve të memeve, i mban përdoruesit të angazhuar edhe nëse nuk marrin pëlqime.
Nëse jeni të lodhur nga Tinder apo Bumble, mund të dëshironi të provoni një aplikacion ndryshe për njohjet online. Aplikacioni i takimeve Schmoze fton përdoruesit të “shohin memet, jo njerëzit”, duke i përputhur ato bazuar në sensin e tyre të humorit.
Nëse një meme ju bëri të qeshni, ju rrëshqitni djathtas. Rrëshqitni majtas nëse nuk jeni të kënaqur. Pas disa rrëshqitjeve, algoritmi i Schmooze ju jep një “#matchrec”, duke shfaqur një profil të një personi me preferenca të ngjashme meme. Këtu aplikacioni fillon të sillet si të gjithë analogët e tjerë të drejtuar nga rrëshqitja, megjithëse me një kthesë të bazuar në meme.
Për t’ju ndihmuar të bëni gjykimin e shpejtë të këtij të huaji total, mund të lëvizni për të parë elementet tradicionale të një profili të aplikacionit për takime. Fotot dhe informacionet bazë demografike plotësohen nga një përshkrim i “jetës së tyre në meme” dhe lista e memeve në të cilat “ndizët”.
Themeluesja Vidya Madhavan e mori idenë për Schmooze nga suksesi i saj personal romantik. Ajo u takua me bashkëshortin e saj tani në Linkedin dhe çifti e goditi fillimisht duke shkëmbyer shaka me email. Përvoja e bëri atë të vlerësonte fuqinë e humorit për të nxitur marrëdhëniet njerëzore dhe ajo vendosi ta shfrytëzojë atë për të ndihmuar Gen-Z të fiksuar pas memeve të gjejnë dashurinë.
Që nga fillimi i tij si një test beta me 200 studentë të Stanfordit në verën e vitit 2020, Schmooze ka grumbulluar mbi 300,000 përdorues. Megjithëse pjesa më e madhe e përdorimit të tij është e përqendruar në Los Anxhelos dhe Bregun Lindor, ai po merr me shpejtësi tregje të reja.
Schmooze po hyn në një fushë të mbushur me njerëz në industrinë e aplikacioneve të takimeve me shumë miliarda dollarë. Tinder dhe Bumble janë marka të njohura prej kohësh dhe kanë miliona përdorues. Dhe Schmooze nuk është sigurisht aplikacioni i parë i takimeve që e cilëson veten si antisipërfaqësore, duke pretenduar se lehtëson lidhjet që nuk frymëzohen vetëm nga pamja. Memet e tij do të duhet të konkurrojnë me mashtrime si pyetësorët dhe zbulimet graduale të fytyrës.
Por ajo që Schmooze synon është se u ofron diçka përdoruesve që nuk kërkojnë romancë.
Koleksioni i tij prej 5000 memesh, i kuruar me kujdes nga kuadri i tij i oficerëve të memeve, i mban përdoruesit të angazhuar edhe nëse nuk marrin pëlqime.
Nëse jeni të lodhur nga Tinder apo Bumble, mund të dëshironi të provoni një aplikacion ndryshe për njohjet online. Aplikacioni i takimeve Schmoze fton përdoruesit të “shohin memet, jo njerëzit”, duke i përputhur ato bazuar në sensin e tyre të humorit.
Nëse një meme ju bëri të qeshni, ju rrëshqitni djathtas. Rrëshqitni majtas nëse nuk jeni të kënaqur. Pas disa rrëshqitjeve, algoritmi i Schmooze ju jep një “#matchrec”, duke shfaqur një profil të një personi me preferenca të ngjashme meme. Këtu aplikacioni fillon të sillet si të gjithë analogët e tjerë të drejtuar nga rrëshqitja, megjithëse me një kthesë të bazuar në meme.
Për t’ju ndihmuar të bëni gjykimin e shpejtë të këtij të huaji total, mund të lëvizni për të parë elementet tradicionale të një profili të aplikacionit për takime. Fotot dhe informacionet bazë demografike plotësohen nga një përshkrim i “jetës së tyre në meme” dhe lista e memeve në të cilat “ndizët”.
Themeluesja Vidya Madhavan e mori idenë për Schmooze nga suksesi i saj personal romantik. Ajo u takua me bashkëshortin e saj tani në Linkedin dhe çifti e goditi fillimisht duke shkëmbyer shaka me email. Përvoja e bëri atë të vlerësonte fuqinë e humorit për të nxitur marrëdhëniet njerëzore dhe ajo vendosi ta shfrytëzojë atë për të ndihmuar Gen-Z të fiksuar pas memeve të gjejnë dashurinë.
Që nga fillimi i tij si një test beta me 200 studentë të Stanfordit në verën e vitit 2020, Schmooze ka grumbulluar mbi 300,000 përdorues. Megjithëse pjesa më e madhe e përdorimit të tij është e përqendruar në Los Anxhelos dhe Bregun Lindor, ai po merr me shpejtësi tregje të reja.
Schmooze po hyn në një fushë të mbushur me njerëz në industrinë e aplikacioneve të takimeve me shumë miliarda dollarë. Tinder dhe Bumble janë marka të njohura prej kohësh dhe kanë miliona përdorues. Dhe Schmooze nuk është sigurisht aplikacioni i parë i takimeve që e cilëson veten si antisipërfaqësore, duke pretenduar se lehtëson lidhjet që nuk frymëzohen vetëm nga pamja. Memet e tij do të duhet të konkurrojnë me mashtrime si pyetësorët dhe zbulimet graduale të fytyrës.
Por ajo që Schmooze synon është se u ofron diçka përdoruesve që nuk kërkojnë romancë.
Koleksioni i tij prej 5000 memesh, i kuruar me kujdes nga kuadri i tij i oficerëve të memeve, i mban përdoruesit të angazhuar edhe nëse nuk marrin pëlqime.
Nëse jeni të lodhur nga Tinder apo Bumble, mund të dëshironi të provoni një aplikacion ndryshe për njohjet online. Aplikacioni i takimeve Schmoze fton përdoruesit të “shohin memet, jo njerëzit”, duke i përputhur ato bazuar në sensin e tyre të humorit.
Nëse një meme ju bëri të qeshni, ju rrëshqitni djathtas. Rrëshqitni majtas nëse nuk jeni të kënaqur. Pas disa rrëshqitjeve, algoritmi i Schmooze ju jep një “#matchrec”, duke shfaqur një profil të një personi me preferenca të ngjashme meme. Këtu aplikacioni fillon të sillet si të gjithë analogët e tjerë të drejtuar nga rrëshqitja, megjithëse me një kthesë të bazuar në meme.
Për t’ju ndihmuar të bëni gjykimin e shpejtë të këtij të huaji total, mund të lëvizni për të parë elementet tradicionale të një profili të aplikacionit për takime. Fotot dhe informacionet bazë demografike plotësohen nga një përshkrim i “jetës së tyre në meme” dhe lista e memeve në të cilat “ndizët”.
Themeluesja Vidya Madhavan e mori idenë për Schmooze nga suksesi i saj personal romantik. Ajo u takua me bashkëshortin e saj tani në Linkedin dhe çifti e goditi fillimisht duke shkëmbyer shaka me email. Përvoja e bëri atë të vlerësonte fuqinë e humorit për të nxitur marrëdhëniet njerëzore dhe ajo vendosi ta shfrytëzojë atë për të ndihmuar Gen-Z të fiksuar pas memeve të gjejnë dashurinë.
Që nga fillimi i tij si një test beta me 200 studentë të Stanfordit në verën e vitit 2020, Schmooze ka grumbulluar mbi 300,000 përdorues. Megjithëse pjesa më e madhe e përdorimit të tij është e përqendruar në Los Anxhelos dhe Bregun Lindor, ai po merr me shpejtësi tregje të reja.
Schmooze po hyn në një fushë të mbushur me njerëz në industrinë e aplikacioneve të takimeve me shumë miliarda dollarë. Tinder dhe Bumble janë marka të njohura prej kohësh dhe kanë miliona përdorues. Dhe Schmooze nuk është sigurisht aplikacioni i parë i takimeve që e cilëson veten si antisipërfaqësore, duke pretenduar se lehtëson lidhjet që nuk frymëzohen vetëm nga pamja. Memet e tij do të duhet të konkurrojnë me mashtrime si pyetësorët dhe zbulimet graduale të fytyrës.
Por ajo që Schmooze synon është se u ofron diçka përdoruesve që nuk kërkojnë romancë.
Koleksioni i tij prej 5000 memesh, i kuruar me kujdes nga kuadri i tij i oficerëve të memeve, i mban përdoruesit të angazhuar edhe nëse nuk marrin pëlqime.