Sipas një studimi të publikuar nga Shkolla e Biznesit e Harvardit që analizoi të dhënat për afërsisht 60,000 punonjës, punësimi i një “superylli” – kështu konsiderohet një punonjës “në 1%-shin e më të mirëve” – do t’i kursejë kompanisë mesatare 5303 dollarë.
Megjithatë, shmangia e një punonjësi “toksik” – kështu konsiderohet një punonjës që ” angazhohet në sjellje të dëmshme për një organizatë, duke përfshirë pronën ose njerëzit e saj” – do t’i kursejë kompanisë mesatare 12,489 dollarë.
Madje, kjo shifër nuk përfshin as “kursimet nga anashkalimi i proceseve gjyqësore, ndëshkimet rregullatore ose uljen e produktivitetit si rezultat i moralit të ulët”.
Me pak fjalë, është më mirë të pushoni nga puna një punonjës toksik sesa të gjeni dhe të punësoni një punonjës superyll.
E njëjta gjë vlen edhe për liderët.
Sipas një meta-analize,e cila mori në shqyrtim 57 studime të ndryshme të publikuara në The Leadership Quarterly, ndikimi negativ i krijuar nga një shef i keq tejkalon ndikimin pozitiv të krijuar nga një shef i mirë.
“Lidershipi destruktiv” ul ndjeshëm kënaqësinë e punonjësve në vendin e punës, përkushtimin dhe angazhimin e tyre, mirëqenien dhe performancën e përgjithshme.
Studiuesit shkruajnë: “Siç pritej, korrelacioni më i lartë është ai midis lidershipit destruktiv dhe sjelljeve ndaj liderit. Çuditërisht, korrelacioni tjetër më i lartë u gjet midis lidershipit destruktiv dhe sjelljes jo produktive në punë.”
Me fjalë të tjera, nëse shefi juaj është i keq, ju jo vetëm që do ta urreni atë, por ka të ngjarë që gjithashtu të filloni të veproni si ai.
Pavarësisht se sa shumë përpiqeni, punësimi i vazhdueshëm i liderëve të mirë është i pamundur. Siç thotë bashkëthemeluesi i Netscape, Marc Andreessen, “Nëse jeni shumë të kujdesshëm për procesin tuaj të punësimit, do të keni ende një mundësi suksesi prej ndoshta 70 për qind që një punonjës i ri të jetë vërtet i mirë – nëse jeni me fat”.
Pra, me çdo kusht, duhet të jeni të kujdesshëm dhe të matur kur merrni vendime për punësimin e personave të rinj.
Por jini akoma edhe më të kujdesshëm dhe të matur kur ju duhet të merreni me shefat e këqinj. Kjo do të bëjë një ndryshim shumë më të madh në mënyrën se si punonjësit tuaj ndihen kur vijnë në punë çdo ditë dhe sa mirë e bëjnë ata punën e tyre. Dhe kjo është diçka që nuk ishte nevoja t’jua thoshte shkenca.