“Google” po ndryshon për muajin e modës. Motori i kërkimit do të shfaqet ndryshe për kërkimet lidhur me dizajnuesit, për më të mirën e markave dhe shfaqjeve të pasarelave.
Po ashtu dizajnuesit janë shumë të përfshirë në atë që do të shfaqet kur i kërkojnë, në mënyrë që të promovojnë prezantimet e tyre dhe vendndodhjet e dyqaneve.
Kate Lanphear asiston “Google” në imazhin e saj të modës.
Disa ndryshime janë tashmë në përdorim. Për shembull, nëse kërkoni “java e modës” (në gjuhën angleze) do t’ju çojë në një modul të ri që përfshinë foto, video dhe deklarata nga markat lidhur me shfaqjet, të cilat janë gjithashtu të lidhura me uebsajtet e tyre ose që shërbejnë si “slide”.
Gjatë javës së modës do të shfaqen më shumë detaje për dizajnuesit, përfshirë frymëzimet për koleksionet dhe imazhet në prapaskenë. Dizajnuesit të përfshirë në këtë projekt deri më tani janë, Marc Jacobs, Stella McCartney, Tom Ford, Christopher Kane, Prada, Burberry dhe Hermes.
Burimi: The New York Times