Flokët e kapura bisht janë padyshim detaji dallues i look-ut të Ariana Grande-s.
Aq i famshëm është tashmë bishti i Ariana Grande-s, saqë një prej markave më prestigjioze në botën e modës, e ka vendosur në fokus të fushatës së re.
Me video të shkurtra ku këngëtarja duket në dritëhije ndërsa bishti i saj valëvitet, Givenchy njoftoi zyrtarisht klasifikimit për një javë. se Ariana Grande (ose bishti, më saktë) është imazhi i ri i kompanisë.
GUESS WHO? THE NEW FACE OF #GIVENCHY, REVEALED TOMORROW. pic.twitter.com/Ttkusa18ER
— Givenchy (@givenchy) May 9, 2019
Givenchy ironizoi duke komentuar: “Gjejeni kush është” Imazhi i ri i Givenchy-t, zbulohet nesër”.
Mirëpo dihet se ku shikojmë një bisht të gjatë flokësh në majë të kokës, është Ariana dhe e anasjellta.
#ARIANAGRANDE IS THE NEW FACE OF GIVENCHY.
FULL #GIVENCHYFW19 CAMPAIGN TO UNVEIL IN JULY. #GIVENCHYFAMILY #ARIVENCHY @ArianaGrande https://t.co/HLSgcJz2mY pic.twitter.com/3vjoQoYf7f— Givenchy (@givenchy) May 10, 2019
Në asnjë video, në asnjë performancë të viteve të fundit, këngëtarja nuk është shfaqur me flokë të lëshuar.
Muajin e kaluar, Ariana Grande u bë artistja më e re kryesore e festivalit të muzikës Coachella, duke kryesuar edhe sa i takon pagesës pasi besohet se u pagua plot 8 milion dollarë, po aq sa Beyonce vitin e kaluar.
Në shkurt, me publikimin e albumit “Thank u, next”, ajo hyri në histori duke thyer rekordin e vendosur nga Beatles në 1964-ën, pasi tre këngë të Arianës qëndruan në krye të klasifikimit Billboard.