Nga ndjenjat e Miuccia Prada-së për plakjen tek Karl Lagerfeld për dashurinë e shprehur për mace e tij, Choupette, industria e modës ka pasur shumë të thënë gjatë këtij viti.
1)”Unë nuk jam personi më i rëndësishëm në shtëpinë time. Unë mendoj se Choupette më ka bërë një person më të mirë, më pak egoist. Unë nuk dua që ajo të punojë, por ajo kishte një ofertë nga Japonia dhe kjo ishte një sukses i madh. Në një media franceze pyetën lexuesin, “Jeni i tronditur se një mace mund të bëjë kaq shumë para?” Tetëdhjetë e dy për qind ishin të tronditur, kështu që i dërgova një letër redaktorit ku thoja se më vjen keq që zbulova se 82 për qind e lexuesve të tyre ishin njerëz ziliqarë. Cfare mund të them? Ajo është Garbo e maceve”, tha Karl Lagerfeld për macen e tij Choupette, në revistën T.
2)“Kur ke gjashtë shfaqje në vit, nuk ka mjaftueshëm kohë për të gjithë procesin. Teknikisht po, njerëzit që bëjnë qepjen mund ta bëjnë këtë. Por ti nuk ke kohë për të ndrohur idetë dhe koha e inkubacionit është shumë e rëndësishme. Kur provon një ide, e shikon dhe mendon…hmm, po e heq mënjanë për një javë dhe do të mendoj për të më vonë. Por nuk është kurrë e munudr kur ti ke një vetëm një ekip që punon për të gjithë koleksionin”, Raf Simons, ish-punonjës te Christian Dior, mbi rrezikshmërinë në shpejtësinë e industrisë, “Business of Fashion”.
3)“Fillimisht, unë kisha këtë problemin, shqetësimin për në lidhje me të dukurit e plakur, kur unë isha 33 dhe falë Zotit e hodha pas krahëve dhe nuk iu ktheva më. Së dyti, ne do të arrijmë në atë pikë. Bota po plaket, kështu që nga pikëpamja komerciale, përfundimisht njerëzit po fillojnë të thonë se: të dukesh më e vjetër është fantastike. Ti nuk mund t’i bindësh njerëzit me modele më të vjetra, por kur secila prej nesh beson në vetëvete, te të ndjerit mirë, e bukur, seksi dhe e sigurt, atëherë arrihet. Dhe për çdo rast, kur punon kujt ia ndjenë? Nëse ti nuk punon, sigurisht do të mendosh për problemin e rrudhave të tua nga mëngjesi në darkë! Nëse punon, ti ke diçka më të mirë për të menduar. Kjo është nisja e çdo lloj krenarie të mundshme dhe me ato gra që nuk punojnë nuk kanë asnjë diskutim”, Miuccia Prada për modën e të plakurit, “The Guardian”.
4)“Unë mund të them që ideja ime për stilin dhe shijet e mia janë të njëjtat që kur unë fillova. Ato shprehin vlerësimin tim të thellë për të gjitha gjërat e thjeshta dhe lineare. Unë gjithmonë dua të jem me kohën, por pa ndryshuar alternimin e karakteristikave esenciale të filozovisë sime”, Giorgio Armani për 40 vite stil, “Harper’s BAZAAR”.
5)“Po, unë kam gjoks. Po, unë kam muskuj barku, unë kam vithe, unë kam kofshë, por nuk po kërkoj një tratim special. Po përshtatem me masat e njëjta. Komentet e juaja të liga nuk më bëjnë mua që të ndryshoj trupin tim, ato nuk më bëjnë t’i them “Jo” diazjnuesve që më kërkojnë të jem pjesë e shfaqjeve të tyre dhe përfundimisht nuk ndryshojnë opinionin e dizejnuesve mbi mua… të paktën tregohuni të hapur, nëse nuk jeni pjesë e ndryshimit, sepse ai po ndodh definitisht”, modelja Gigi Hadid, “Instagram”.
6)“Nëse ju e shikoni me një këndvështrim strikt të modës dhe ju mendoni për kontributin dhe ndryshimet e dizajnit që ndodhen në vitet ’60, ’70 dhe ’80 ti pëlqeje dizajnues is Kawakubo, pastaj unë mendoj se do të na mungojë ajo në këtë epokë. Ku është Kawakubo i sotëm? Apo Martin Margiela ose Helmut Lang, ata njerëz që bënë vërtetë një formim për kohën e tyre? Unë nuk mendoj se ndonjëri do të diskutojë se çfarë po them unë, ne thjesht nuk i shohim më ata lloj njerëzish që të shfaqen sot”, kritik mode, Cathy Horyn, “Business of Fashion”.
7)“Sot kur unë shikoj një grua që provon një fustan, gjënë e parë që ato bëjnë është të bëjnë një fotografi: ato duan të shikojnë se si duken në foto. Kjo është një fenomen; unë vazhdoj të pyes veten, “a mundet foto të zëvendësojë pasqyrën? A vishen femrat e sotme për trupin e tyre apo për fotografin, çfarë është më e rëndësishme për to?”. Më pas nis të pyes të gjithë botën e teknologjisë dhe është e shpejtë: fakti që ti mund të shtypësh dhe të fshish, mund të shtypësh dhe të shfaqesh. Ka diçka mbi këtë proces, përreth mjeshtërisë kundër teknologjusë dhe shpejtësisë së fotos. Është e vetmja mënyrë për t’u dëgjuar sot të bërtasësh në ekran? A ka ndonjë vend për të përshpëritur?”, Alber Elbaz, ish-punonjës te Lanvin, për të ardhmen e modës, “AnOther”.
8)“Unë jam një person shumë i turpshëm, ju ndoshta nuk do ta besoni atë, por unë vërtetë, vërtetë, vërtetë, vërtetë jam. Nuk më pëlqejnë festat e mësha. Unë pëlqej darkat me gjashtë ose katër miq të mirë ose një nga një. Shumica e njerëzve mendojnë se unë bëj një jetë shumë ndryshe. Ata më shikojnë mua në një foto të rregulluar duke shitur parfum, ose në revista dhe ndoshta mendojnë se unë jam duke pirë dhe vajzat ecin rrotull shtëpisë sime të zhveshura dhe ne konsumojmë drogë. Por unë vërtetë jam në shtëpi duke ngrënë darkë Richard dhe Jack dhe ne me siguri do të shohim televizor pas darkës dhe unë do shkoj në shtrat në orën 22:00 ose 22:30”, Tom Ford për jetën e tij private, “The Evening Standard”.
9)“Moda ka nisur të harrojë femrën në njëfarë mënyre dhe të përqendrohet shumë në veshjet. Për mua kjo nuk ka sens. Në modë momenti më i rëndësishëm ishte kur modelet ishin celebrities, ne të gjithë kujtojmë Naomi, Claudia, Carla, Linda. Femra duhet të kthehet sërish, femra me linja dhe forma të ndryshme të trupit. Unë nuk i pëlqej vajzat e dobëta. Unë dua të përfaqësojë femrën e vërtetë, jo thjesht një hije apo një fantazmë”, Olivier Rousteing i Balmain për evolucionin e modelve të pasarelave, “The Telegraph”.
10)“Unë i konsideroj shfaqjet e modës një ritual modern, ku njerëzit vijnë bashkë për të festuar kolektivisht të bukurën. Është thjesht një instikt human që ka gjetur skena të ndryshme përgjatë historisë. Veshjet që unë shes janë relika të kësaj ceremonie. Shfaqjet e modës mund të festojnë bukurinë fizike, por ato janë gjithashtu një mundësi e mirë për të festuar aspiratat dhe sjelljet e bukura”, Rick Owens për të ardhmen e shfaqjeve të modës, “The New York Times”.
Përgatiti: Jearta Çaushi