IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result
  • Login
  • Register
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
IconStyle
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
Nuk ka rezultat
View All Result
IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result

Studimi: lëngu i boronicës mund të ulë rrezikun e kancerit të lëkurës

16:50 21/05/2026
në Featured, Stil jetese
Kohë leximi: 2 min
A A
0
Studimi: lëngu i boronicës mund të ulë rrezikun e kancerit të lëkurës
Share on FacebookShare on Twitter

Një studim i ri sugjeron se konsumimi i lëngut të boronicës mund të ndihmojë në uljen e rrezikut të kancerit të lëkurës, duke hapur diskutime të reja mbi rolin e dietës në shëndetin e lëkurës.

Me kalimin e viteve, mjekët theksojnë gjithnjë e më shumë rëndësinë e kontrolleve të rregullta të lëkurës, pasi kanceri i lëkurës mbetet një nga llojet më të zakonshme të kancerit në botë. Megjithatë, ai është i trajtueshëm nëse zbulohet në fazat e hershme dhe mund të parandalohet pjesërisht përmes mbrojtjes nga dielli dhe stilit të shëndetshëm të jetesës.

Lexo edhe :

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/26

Sipas studimit të publikuar në Journal of Cancer Prevention, studiues nga Universiteti i Otavës në Kanada analizuan efektin e lëngut të boronicës mbi qelizat e melanomës malinje. Eksperimenti u fokusua tek qelizat burimore të kancerit, të cilat kanë aftësinë të vetë-shumohen dhe të nxisin rritjen e tumoreve.

Studiuesit përdorën boronica të egra të freskëta dhe testuan si versionin e fermentuar ashtu edhe atë të pafermentuar të lëngut. Rezultatet treguan se lëngu i boronicës së fermentuar ndikoi ndjeshëm në uljen e numrit dhe madhësisë së qelizave kancerogjene, ndërsa lëngu i pafermentuar pati efekt më të kufizuar.

Edhe pse rezultatet janë premtuese, ekspertët theksojnë se nevojiten studime të mëtejshme për të konfirmuar ndikimin e vërtetë të këtij lëngu te njerëzit. Megjithatë, gjetjet hapin rrugë të reja për kërkime mbi lidhjen mes dietës dhe parandalimit të kancerit të lëkurës.

Në fund, studiuesit theksojnë se rezultatet janë paraprake dhe nuk zëvendësojnë këshillat mjekësore apo masat parandaluese si përdorimi i kremit kundër diellit dhe kontrollet e rregullta dermatologjike.


Kontribuo për lajmin, dërgo foto ose video në redaksi



Denoncime


Lajme Të lidhura

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!
Featured

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/2026
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026
Featured

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/2026
Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”
Celebrity

Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

08:17 09/06/2026
Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!
Aktualitet

Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

11:03 08/06/2026
Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit
Featured

Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

23:17 07/06/2026
Para
Prince William në Cornwall: çfarë fshihet pas planit 670 milionë dollarësh?

Prince William në Cornwall: çfarë fshihet pas planit 670 milionë dollarësh?

Laert Vasili i ka derguar video intime Rene Refos?! Deklarata që po trondit rrjetin

Laert Vasili i ka derguar video intime Rene Refos?! Deklarata që po trondit rrjetin

“Pres të më marrë ende në telefon…” – Ema Andrea trondit me rrëfimin për binjakun e saj

“Pres të më marrë ende në telefon…” – Ema Andrea trondit me rrëfimin për binjakun e saj

Lini një Përgjigje Anuloje përgjigjen

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

Mos humb asgjë! Merr i pari lajmet pikante dhe ofertat ekskluzive

Te fundit

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/26
Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

08:17 09/06/26
Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

11:03 08/06/26
Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

23:17 07/06/26
“U kurova falë rrjeteve sociale, jo falë sistemit”/ Dajana Kalo i përgjigjet Ramës: Po qytetarët e zakonshëm që nuk kanë zë, kush i dëgjon dhe kush i shpëton?

“U kurova falë rrjeteve sociale, jo falë sistemit”/ Dajana Kalo i përgjigjet Ramës: Po qytetarët e zakonshëm që nuk kanë zë, kush i dëgjon dhe kush i shpëton?

22:41 07/06/26
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In