Një studim i ri social ka zbuluar se zgjedhjet impulsive në marrëdhënie dhe financa shpesh lidhen me emocionet e momentit, më shumë sesa me arsyetimin racional. Studiuesit nga Universiteti i Harvardit analizuan sjelljen e mbi 1,000 pjesëmarrësve dhe zbuluan se stresi, presioni shoqëror dhe frika nga humbja janë faktorët kryesorë që çojnë në vendime të nxituara.
Në marrëdhënie, njerëzit shpesh veprojnë impulsivisht nga frika e vetmisë ose ndikimi i momentit romantik, duke marrë vendime që mund të mos jenë të qëndrueshme afatgjatë. Nga ana tjetër, në aspektin financiar, ofertat e kufizuara në kohë dhe dëshira për shpërblim të menjëhershëm i shtyjnë njerëzit të shpenzojnë pa menduar për pasojat.
Ekspertët sugjerojnë se marrja e kohës për të reflektuar dhe praktikimi i vetëkontrollit mund të ndihmojnë në shmangien e vendimeve impulsive. Ata rekomandojnë gjithashtu përdorimin e teknikave si mendimi kritik dhe vendosja e objektivave afatgjata, për të bërë zgjedhje më të mençura në të ardhmen.