IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result
  • Login
  • Register
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
IconStyle
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët
  • sq
    • sq
    • en
Nuk ka rezultat
View All Result
IconStyle
Nuk ka rezultat
View All Result

Nëse nuk e dini, këto 5 ushqime mund t’ju shkaktojnë akne

15:36 07/02/2021
në Bukuri, Të gjitha
Kohë leximi: 2 min
A A
0
Nëse nuk e dini, këto 5 ushqime mund t’ju shkaktojnë akne
Share on FacebookShare on Twitter

Aknet janë një gjendje e zakonshme e lëkurës që prek gati 10 përqind të popullatës. Shumë faktorë kontribuojnë në krijimin e puçrrave, duke përfshirë prodhimin ne sebumit dhe keratinës, bakteret që shkaktojnë puçrra, hormonet, poret e bllokuara dhe inflamacionin, sipas Healthline.

Ushqimet e pasura me karbohidrate

Lexo edhe :

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/26

Buka, biskotat, drithërat apo ëmbëlsirat e bëra me miell të bardhë, orizi dhe ëmbëlsuesit. Ngrënia e shumë karbohidrateve të rafinuar mund të rrisë nivelet e sheqerit në gjak dhe insulinës dhe të kontribuojë në zhvillimin e akneve.

Një studim tregoi se njerëzit që konsumonin shpesh sheqerna të shtuara kishin një rrezik 30 përqind më të madh të shfaqjes së akneve, ndërsa ata që hanin rregullisht ëmbëlsira kishin një rrezik 20 përqind më të madh.

Produktet e qumështit

Disa studime zbuluan se të rriturit që konsumonin rregullisht qumësht ose akullore kishin katër herë më shumë gjasa të vuanin nga aknet. Konsumimi i shpeshtë i produkteve të qumështit është i lidhur me rritjen e ashpërsisë së puçrrave, por është e pasigurt nëse ekziston një lidhje shkak-pasojë.

Ushqimi i shpejtë

Aknet lidhen fuqimisht me ngrënien e një diete të pasur me kalori, yndyrë dhe karbohidrate të rafinuar. Ushqimet e tilla si hamburgerët, nuggets, hot dog, patatet e skuqura, pijet e gazuara dhe milkshakes, janë bazat e një diete tipike perëndimore dhe mund të rrisin rrezikun e puçrrave.

Ushqime të pasura me Omega-6

Dietat që përmbajnë sasi të mëdha të acideve yndyrore omega-6 , si dieta tipike perëndimore, janë lidhur me rritjen e niveleve të inflamacionit dhe akneve. Kjo për shkak se dietat perëndimore përmbajnë sasi të mëdha misri dhe vajra soje, të cilat janë të pasura me yndyrna omega-6, dhe pak ushqime që përmbajnë yndyrna omega-3, si peshku dhe arrat.

Çokollata

Një studim tregoi se ngrënia e çokollatës rrit reaktivitetin e sistemit imunitar ndaj baktereve që shkaktojnë puçrra.


Kontribuo për lajmin, dërgo foto ose video në redaksi



Denoncime


Lajme Të lidhura

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!
Featured

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/2026
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026
Featured

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/2026
Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”
Celebrity

Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

08:17 09/06/2026
Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!
Aktualitet

Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

11:03 08/06/2026
Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit
Featured

Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

23:17 07/06/2026
Para
Çfarë emocionesh! Xheraldina u takua më në fund me Poemën dhe është në qiell të shtatë nga gëzimi

Çfarë emocionesh! Xheraldina u takua më në fund me Poemën dhe është në qiell të shtatë nga gëzimi

I publikuan foto të barkut dhe thanë se është shtatzënë, aktorja e njohur reagon e revoltuar

I publikuan foto të barkut dhe thanë se është shtatzënë, aktorja e njohur reagon e revoltuar

Mbani shënim djema! 5 dhuratat që nuk duhet t’i bëni kurrë për të dashurën tuaj në ditën e Shën Valentinit

Mbani shënim djema! 5 dhuratat që nuk duhet t'i bëni kurrë për të dashurën tuaj në ditën e Shën Valentinit

Mos humb asgjë! Merr i pari lajmet pikante dhe ofertat ekskluzive

Te fundit

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

Rama humbi gratë e Shqipërisë, elektoratin që mendoi se do ta kishte përgjithmonë!

17:41 09/06/26
Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

Spektakël Madhështor në Tiranë, kurorëzohen Fitueset e Miss Universe Albania 2026

15:19 09/06/26
Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

Dea Mishel shpërthen ndaj Zegjine Çaushit: “Nuk di të numërojë, nuk di të shkruajë shqip”, deputetja i përgjigjet: “Të bësh ironi ti, shëmtirë…”

08:17 09/06/26
Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

Mos kërkoni protestë perfekte, kërkoni protestë të madhe!

11:03 08/06/26
Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

Bashkohuni në protestë! Punonjësit e shtetit nuk janë mburojë e pushtetit

23:17 07/06/26
“U kurova falë rrjeteve sociale, jo falë sistemit”/ Dajana Kalo i përgjigjet Ramës: Po qytetarët e zakonshëm që nuk kanë zë, kush i dëgjon dhe kush i shpëton?

“U kurova falë rrjeteve sociale, jo falë sistemit”/ Dajana Kalo i përgjigjet Ramës: Po qytetarët e zakonshëm që nuk kanë zë, kush i dëgjon dhe kush i shpëton?

22:41 07/06/26
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Celebrity
  • Aktualitet
  • ICONsclusive
  • Stil jetese
  • Horoskopi
  • Udhëzime për dhurata
  • Qytetarët

© 2025 IconStyle | Një Markë e GlobalEcho Media Group
Rruga Sami Frashëri Pallati Vortek , Qendra Metropol, kati i dytë. Na kontaktoni

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In