Pas një dekade me të njëjtin dizajn, Eurovision prezanton logon e re zyrtare që do të përdoret për herë të parë në Festivalin e Këngës Eurovision 2026. Ky rifreskim vizual, i realizuar nga Unioni Evropian i Transmetimeve (EBU) në bashkëpunim me studion britanike PALS, shënon një hap të rëndësishëm në evoluimin e markës, në përputhje me nevojat digjitale dhe audiencat e reja.
Logoja e re ruan zemrën ikonike të Eurovisionit, por vjen me një font të personalizuar të quajtur “Singing Sans” dhe me një “E” të stilizuar që i jep emrit identitet unik. Kjo është hera e parë që logoja ndryshon që nga viti 2015, kur u modernizua për edicionin e 60-të të festivalit.
Sipas drejtorit të konkursit Martin Green, ndryshimi pasqyron “zemrën, guximin dhe shpirtin krijues” të Eurovisionit. Logoja e re do të përdoret në të gjitha formatet zyrtare, duke përfshirë platforma dixhitale, evente dhe promovimet që do të shoqërojnë 70-vjetorin historik të festivalit më të madh të muzikës në Europë.![]()
Mirëpo ky ndryshim nuk është pritur aspak mirë nga ndjekësit e spektaklit. “Nuk kam parë logo më të dështuar se kjo”, shkruan dikush, ndërsa një tjetër shton: “Edhe unë do e kisha bërë më bukur me “Paint”.