Marka italiane e modës Moschino ka krijuar zhurmë me një “çantë selinoje” prej 3,730 £, e krijuar për t’i ngjasuar një tufe shkopinjsh selino. Ky aksesor luksoz është përballur me skepticizëm dhe humor nga blerësit, shumë prej të cilëve e shohin çmimin të lartë, veçanërisht duke pasur parasysh historinë e markës me dizajne të çuditshme të frymëzuara nga ushqimi, si çanta e bukës franceze prej 995 £.
Në një përgjigje gazmore, rrjeti i njohur i supermarketeve Aldi ka lançuar produktin e tij me një selino të vërtetë, me çmim vetëm 75 cent, duke synuar të sfidojë markën e modës së lartë.
Reagimi i Aldit përfshinte një postim në rrjetet sociale ku shfaqej një modele që mbante selino të vërtetë, e veshur njësoj si modelja e Moschino-s, me mbishkrimin: “Lëvizja jote Moschino, por ne kemi një seksion të tërë vegjetal”.
Ndërsa Moschino thekson mjeshtërinë dhe veçantinë e çantës selino, blerësit kanë shprehur rezerva për çmimin e saj. Shumë venë në dyshim se kush do të blinte në të vërtetë një artikull kaq ekstravagant.
Moschino e mbrojti çantën si pjesë e traditës së saj të modës lozonjare dhe të nivelit të lartë, duke vënë në dukje se ajo është pritur mirë për sa u përket shitjeve dhe shikueshmërisë në mediat sociale.